حجت الاسلام والمسلمین صبری:

ارتقای بینش دینی و سیاسی کارکنان ارتش یکی از وظایف نهاد عقیدتی-سیاسی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، اظهار کرد: بعد از گذشت چند دهه از تأسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی فرصتهای بسیار خوبی پیش روی این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳ - 15October 2013

ارتقای بینش دینی و سیاسی کارکنان ارتش یکی از وظایف نهاد عقیدتی-سیاسی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) جلسه دیدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با کارکنان حوزه مرکزی این اداره با حضور امیر سرتیپ دوم عادل قاسمی تمر و سایر معاونین، در مسجد النبی (ص) ستاد نهاجا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این اداره گفت: بحمدالله بعد از گذشت چند دهه از تأسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی فرصتهای بسیار خوبی پیش روی این سازمان قرار دارد که می بایست با تلاش و همت کارکنان از این پتانسیل قوی بهره برداری شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افزود: همانطور که تا کنون کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا درجهت بهبود فعالیتها و بالا رفتن تأثیرات فعالیتهایشان تلاش کرده اند، از این به بعد نیز در راستای بالا بردن بهره وری اقدامات مؤثری انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرور فلسفه وجودی و وظایف نهاد عقیدتی سیاسی  از جمله ارتقای بینش دینی و سیاسی کارکنان ارتش، ارائه آموزشهای عقیدتی و سیاسی، انتشار نشریات، کتابها و دیگر محصولات فرهنگی و هنری، نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی و انجام کلیه وظایف روابط عمومی در ارتش، راهنمای کارکنان در کلیه برنامه ها و فعالیتها در این نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین صبری در پایان ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان نهاد عقیدتی سیاسی از ابتدای تأسیس افزود: بی شک مسئولین و کارکنان سابق عقیدتی سیاسی نقش مهمی در رشد و بالندگی این نهاد مقدس داشته اند و اگر تلاشهای پیشینیان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نبود، ما امروز با شرایط بسیار سختی برای انجام مأموریت سازمان عقیدتی سیاسی روبرو بودیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار