مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تقدیر از ۳۸ برگزیده در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری

سرهنگ «للگانی» گفت: ۳۸ نفر در محور‌های مختلف پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیج استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه‌های قابل تقدیر و برتر شدند.
کد خبر: ۴۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 08June 2021

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «البرز للگانی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیج این استان، اظهار داشت: این جشنواره با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» و شعار سال گذشته که «جهش تولید» بود، با نگاه به جوانان در ۱۰ محور و ۱۲ قالب با استقبال بسیار خوب برگزار شد.

وی افزود: طراحی قالب‌های جشنواره به‌گونه‌ای صورت گرفت که شامل اکثر رسانه‌های استان چهارمحال و بختیاری می‌شد و ۳۷۶ اثر فاخر به دبیرخانه جشنواره رسید و توسط چند تیم داوری مجرب با مدارک دانشگاهی دکتری و ارشد بررسی شد.

للگانی، بحث علمی و نگاه انقلابی به آثار و محتوا‌های تولیدشده در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد و گفت: ۳۸ نفر در محور‌های مختلف این جشنواره حائز رتبه‌های قابل تقدیر و برتر شدند.

در این مراسم از آثار برتر پنجمین جشنوراه رسانه‌ای ابوذر بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های تیتر، مقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، عکس، موشن گرافیک، تلویزیون، رادیو، کاریکاتور، فیلم کوتاه و لیتوگرافی با اهدای هدیه، لوح سپاس و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار