آغاز طرح برخورد با " دور دور "

طرح ضربتی پلیس راهور تهران به منظور برخورد با " دور دور " در سطح شهر تهران آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 09May 2015

آغاز طرح برخورد با

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " بالاخره پس از مدت ها فشار روانی ایجاد شده بر مردم نهایتا پلیس از برخورد جدی با " دور دور " کنندگان خبر داد.

آنطور که سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ می گوید صد تیم گشتی در بزرگراه ها و معابر پر تردد شهر تهران حضور خواهند یافت و با هرگونه " دور دور " و خود نمایی برخورد خواهند کرد.

این خبر که روز گذشته منتشر شد حکایت از آن دارد که دیگر کمتر فشار روانی در خیابان های شهر حکم فرما خواهد بود و کمتر کسی فاصله طبقاتی خود با دیگران را با  " دور دور "  به نمایش می گذارد.

آن طور که آمار پلیس حکایت دارد علاوه بر استقرار 100 تیم گشتی در بزرگراه ها قرار است 70 تیم نیز در معابر شهری به ویژه مناطق شمالی تهران حضور پیدا کنند تا علاوه بر برخورد با " دور دور "  با تخلفات حادثه ساز، سد معبر و انجام حرکات نمایشی، رفتاری قانونی  صورت گیرد.

متاسفانه در پاره ای موارد در بزرگراه های شهر، لایی کشیدن و انجام حرکات مخاطره آمیز مشاهده می شود که با انتشار این خبر این امید را می توان داشت که کمتر خیابان های شهر رنگ خون به خود بگیرند و هزینه های مادی و معنوی گزافی به مردم تحمیل نشود.

نباید فراموش کرد که حضور به موقع و موثر پلیس در شریان های شهری ریسک تخلف را افزایش داده و باعث می شود  تا میزان حوادث به پایین ترین سطح آمار خود برسد هر چند که نباید مجموعه اقدامات پلیس را منوط به حضور فیزیکی دانست بلکه پلیسی در بزرگراه ها می تواند با ضریب نفوذ بیشتر با موفقیت رو به رو شود که تکیه بر تکنولوژی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها