سردار نقدی:

پیروزی‌های بزرگی در راه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: «دوستان؛ انقلاب جهانی علیه استکبار خیلی وسیع‌تر از حد تصور ماست»؛ پیروزی‌های بزرگی در راه است که ما ناگهان خبر آن را خواهیم شنید.
کد خبر: ۴۶۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 08June 2021

پیروزی‌های بزرگی در راه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در روبیکای خود مطلبی به شرح زیر منتشر کرد:

بنام خدا

موج انقلاب جهانی علیه رژیم ایالات متحده و رژیم صهیونیستی بسیار فراتر از حد تصور ماست.

دیروز ناگهان این خبر از قول نشریه «تایمز اسرائیل» منتشر شد؛ «رئیس پیشین سازمان فضائی اسرائیل که به دنبال حمله به وی با بمب‌های آتش‌زا از تاریخ یازدهم می (۲۱ اردیبهشت) در مرکز درمانی «رمبام» واقع در شهر حیفا، در حالت کُما بستری بود و با اتصال به دستگاه تنفس مصنوعی زنده نگاه داشته شده بود، مرد.

برخی منابع خبری می‌گویند در جریان حمله جوانان انقلابی فلسطینی با بمب‌های آتش‌زا به «هتل افندی» در عکا، چندین شخصیت مهم صهیونیستی دیگر نیز دچار آسیب‌های جدی شده‌اند و تل‌آویو اجازه انتشار اخبار در این‌باره را نمی‌دهد.

«هار ایون» که به‌عنوان مغز متفکر برنامه فضائی و موشکی رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود، در زمان حضورش در ارتش تحقیقات متعددی را انجام داده و تسلیحات پیشرفته‌ای را به زرادخانه صهیونیست‌ها اضافه کرده بود.

این خبر در حالی منتشر شد که در طول حدود یک ماه از گذشت حادثه مجروحیت «هار ایون»، هیچ رسانه‌ای این خبر را منتشر نکرده بود. این واقعیت از وجود یک سانسور قوی خبری در غرب پرده برمی‌دارد.

آیا امروز هیچ‌یک از ما خبر داریم در سرزمین‌های اشغال شده اولیه فلسطین که ۷۳ سال از اشغال آن‌ها گذشته و تاکنون مناطق حل شده در رژیم صهیونیستی محسوب می‌شدند چه می‌گذرد، ولی ناگهان با این اعتراف «اسموتریچ» از مقامات رژیم در رسانه‌ها مواجه می‌شویم که می‌گوید: «پلیس اسرائیل در مناطق ۱۹۴۸ عملاً تسلیم فلسطینی‌ها شده است» و این جمله کوتاه خود خبر از صد‌ها حادثه مهم و برخورد‌های مستمر مردم این مناطق با پلیس می‌دهد که هیچ‌کس خبری از آن را در رسانه‌ها نشنیده است؛ گویا مساله تمام شده و آرامش در آن مناطق حاکم گشته است.

آیا می‌دانید از ماه‌ها پیش که در گیری‌های خیابانی در آمریکا در اعتراض به قتل جرج فلوید شروع شده، شهر پورتلند هنوز آرام نگرفته و بطور مستمر گاهی هر روز صحنه زد و خورد بین مردم و پلیس است؛ آیا می‌دانید میناپولیس شهر دیگر هر روز ناآرام است؛ اگر چنین ناآرامی برای این مدت طولانی در یک شهر ایران رخ می‌داد، غوغای رسانه‌های جهان که هیچ، کار را به شورای امنیت سازمان ملل می‌کشاندند.

راز تلاش‌های گسترده آمریکا برای مذاکره و انداختن یک عکس با دیپلمات‌های ما و از مهمترین عواملی که می‌خواهند ما را به نرمش در مقابل خودشان وادارند، همین است.

آن‌ها می‌خواهند به نهضت برخاسته در سراسر عالم این پیام را برسانند «ایران را که سرمنشأ همه این نافرمانی‌هاست سرجایش نشاندیم، شما که چیزی نیستید» سانسور واقعیت‌های بزرگ بیداری ملت‌ها و به صحنه آمدن آنان خیلی گسترده است؛ امپراتوری رسانه‌ای غرب با وجود ابزار‌های خبر رسانی وسیع در اختیار مردم با پیچیدگی آن‌ها را از نظر ما پنهان می‌دارد.

«دوستان؛ انقلاب جهانی علیه استکبار خیلی وسیع‌تر از حد تصور ماست»؛ پیروزی‌های بزرگی در راه است که ما ناگهان خبر آن را خواهیم شنید؛ ان‌شاءلله.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار