حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

مشارکت بیش از ۶۰ هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی

«شهریاری» گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در استان آذربایجان غربی به‌عنوان عوامل اجرایی، آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.
کد خبر: ۴۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 08June 2021

مشارکت بیش از 60 هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در آذربایجان‌غربیبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی، امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۶۰ هزار نفر در این آذربایجان غربی به‌عنوان عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در ۴۸ شهر استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، افزود: «ارومیه» دارای ۱۱ عضو شورا، «خوی» دارای ۹ عضو شورا، ۶ شهر دیگر دارای هفت عضو شورا و ۴۰ شهر نیز پنج منتخب به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر خواهند داشت.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۸۹ صندوق رأی در این استان آماده اعزام به محل اخذ رأی هستند و برای هر صندوق حدود ۲۵ نفر ناظر، بازرس و عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۱۹۴ روستای آذربایجان غربی شرایط دارا بودن شورا را دارد، گفت: به‌دلیل رد صلاحیت‌ها و نرسیدن به حد نصاب لازم، در این دوره از انتخابات در ۲ هزار و ۱۳ روستای آذربایجان غربی انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

شهریاری با بیان اینکه ۳۰ درصد صندوق‌ها به‌صورت سیار خواهند بود، عنوان کرد: طبق هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور و با توجه به شرایط ویژه کرونایی، در صورت لزوم صندوق‌های سیار لازم به مناطق ارسال خواهند شد.

وی گفت: شرایط برگزاری یک انتخابات پرشور در امنیت کامل در آذربایجان غربی فراهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار