نگرانی صهیونیست ها از توافق احتمالی در مذاکرات ژنو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نشان دادن نگرانی خود از توافق احتمالی کشورهای غربی و ایران در موضوع برنامه هسته ای، کاهش احتمالی فشارها علیه ایران را یک اشتباه تاریخی توصیف کرد.
کد خبر: ۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹ - 15October 2013

نگرانی صهیونیست ها از توافق احتمالی در مذاکرات ژنو

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "ترند"، در حالی که بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر و در دیدار با مقامات کشورهای غربی بارها بر لزوم تداوم فشارها بر ایران تاکید کرده است، در آستانه مذاکرات ژنو و با اظهار نگرانی از هرگونه توافقی میان غرب و ایران، کاهش فشارها علیه ایران و برنامه هسته ای آن را یک اشتباه تاریخی توصیف کرد.

نتانیاهو در تازه ترین سخنان خود در مورد ایران و در آستانه آغاز مذاکرات ژنو گفت باید فشارها علیه ایران به خصوص در زمان کنونی را ادامه داد.

گفتنی است پیش از این نیز، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در روز گذشته خواستار تداوم و حفظ فشارها علیه ایران در رابطه با موضوع هسته ای آن شده بود.

شایان ذکر است نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر اظهارات مضحک دیگری نیز در مورد وضعیت سیاسی و اجتماعی ایران بیان کرده بود که با وجود گذشت بیش از یک هفته از آن همچنان به عنوان موضوع و سوژه طنز رسانه قرار دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار