مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

طرح سپاس نقش مؤثری در تحکیم و تقویت وحدت اجتماعی دارد

«رستمیان» طرح سپاس را حرکتی ترویجی و اجتماعی دانست و گفت: این طرح نقش مؤثری در تحکیم و تقویت وحدت اجتماعی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 09June 2021

طرح سپاس نقش مؤثری در تحکیم و تقویت وحدت اجتماعی داردبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز در در نشست طرح سپاس که با حضور امام‌جمعه ماهدشت برگزار شد، حضور و شرکت مسئولان در طرح سپاس را موجب خشنودی ایثارگران دانست و اظهار داشت: ایثارگران ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و دیدار با آن‌ها برای مسئولان رسالتی عظیم و ارزشمند است که باید گسترش یابد.

وی مطرح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه والدین مکرم شهدا برای همه خدمتگزاران نظام موجب دلگرمی و قوت قلب و دعای خیر این عزیزان همواره پشتوانه‌ای محکم در جهت خدمتگزاری به مردم خواهد بود. هدف از اجرای طرح سپاس احوال‌پرسی و بررسی مشکلات ایثارگران است و در هر دیدار سعی بر آن است تا ضمن احوال‌پرسی بتوانیم مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طرح سپاس را حرکتی ترویجی و اجتماعی دانست و بیان داشت: این طرح که نقش مؤثری در تحکیم و تقویت وحدت اجتماعی خواهد داشت، در سال جاری با نابودی ویروس کرونا آغاز و تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی بتوانیم با تمام ایثارگران دیدار داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها