حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور حداکثری در انتخابات پرچم‌داری راه شهداست

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز شاخص ولایت‌محوری و پرچم‌داری راه شهدای اسلام و دفاع مقدس، حضور حداکثری و مؤثر در انتخابات است.
کد خبر: ۴۶۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 09June 2021

حضور حداکثری در انتخابات، پرچم داری راه شهدا استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان نزاجا با اشاره به رضایت فرمانده معظم کل قوا از این نیرو اظهار داشت: ولایت‌محوری و ولایت‌مداری امری جامع است و فقط به دستورات و آموزش‌های نظامی محدود نمی‌شود، بلکه در همه امور و هر لحظه قابل اجرا و ارزیابی است.

وی افزود: امروز میزان و ملاک ولایت‌مداری و ولایت‌محوری ما از صندوق‌های رأی خارج می‌شود و ملت با بصیرت ایران آگاه هستند که در انتخابات پیشِ رو مسئولیت مهمی دارند و مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از عموم مردم شریف ایران مطالبه دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات با تمام توان پای کار آمده و ما نیز با تمام تلاش و توان باید پیروز این میدان شویم.  

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنان خود شاخص ولایت‌محوری و پرچم‌داری راه شهدای اسلام و دفاع مقدس را حضور حداکثری و مؤثر در انتخابات دانست و گفت: آسان کردن شرایط حضور کارکنان پای صندوق‌های رأی وظیفه اصلی فرماندهان است؛ زیرا فرماندهان با نقش تأثیرگذار خود برای آحاد مردم و کارکنان الگوی بسیار قابل اتکایی هستند.

وی ادامه داد: قیام امروز ما با شلیک توپ و موشک نیست، قیام امروز ما مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ زیرا بالغ بر ۱۵۰ رسانه رادیویی و تلویزیونی دشمن برای تبلیغات منفی ضد انتخابات ایران فعال شده‌اند و این جدا از فعالیت‌های مستکبرین در فضای مجازی است.

فرمانده نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، شاخص حضور نیروی زمینی بالاتر از میانگین جامعه بوده است و با اقدامات بصیرت‌افزا و آگاهی‌بخشی که در یگان‌های نیروی زمینی شکل گرفته است، امسال نیز با عنایت الهی در عرصه انتخابات سربلند بیرون خواهیم آمد به شرطی که هر کس مسئولیت خودش را به درستی انجام دهد و بداند که حتی یک رأی هم بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار