حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

راه درست تغییر وضع موجود است/ افرادی باید پای کار بیایند که «تحول» را بهترین راه بدانند

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: فریادهای مردم در برابر تبعیض و ظلم و فشار اقتصادی، باید شنیده شود و راه درست این است که وضع موجود تغییر کند و افرادی پای کار بیایند که بدانند تحول بهترین راه است.
کد خبر: ۴۶۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 09June 2021

راه درست تغییر وضع موجود است/ افرادی باید پای کار بیایند که «تحول» را بهترین راه بدانندبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع پاسداران سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، با اشاره به اهمیت قرار گرفتن در صراط مستقیم، اظهار داشت: قرار گرفتن در صراط مستقیم مهم است؛ اما طبق فرمایش خداوند، ماندن و پایداری در مسیر مستقیم مهم‌تر است و کسانی اهل رستگاری و آینده آباد هستند که اهل استقامت باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: از بیان قرآن کریم، یکی از الزامات پاسداری و حفاظت از انقلاب به‌گونه‌ای که هم امنیت را تامین کند، هم دشمن را از حمله و تجاوز باز بدارد و هم عزت ما را حفظ کند، این است که قوی باشیم؛ یعنی مؤلفه اصلی عزت و امنیت و شکست دشمن، قدرت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انسان ضعیف و جامعه ضعیف محکوم به پذیرش ذلت، بردگی و مرگ است. اگر قوی نباشیم دشمن اراده ما را تهدید می‌کند؛ یکی از بزرگ‌ترین استراتژی‌های دشمن این است که ما را ضعیف کند‌.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت سپاه پاسداران، تشریح کرد: سپاه می‌تواند دشمن را ناامید، فتنه‌ها را خنثی و امنیت را مستقر کند و عزت‌آفرین باشد. در همین راستا سلسله مؤلفه‌هایی درون سپاه وجود دارد؛ در درون سپاه، ما هم قدرت سخت می‌خواهیم؛ لذا باید دانش صنعت نظامی ما قدرتمندتر شود.

وی با بیان این‌که خط قرمز ما فقط حکم خداست، گفت: بعضی متوجه نمی‌شوند که سرمایه‌گذاری نظامی در این دنیای استعماری یک استلزام ضروری است؛ چراکه اگر قدرت نظامی ما افزایش نیابد و اشراف اطلاعاتی ما در مقابل دشمن بالا نباشد، عملیات دشمن ما را غافلگیر خواهد کرد. موشک، اشراف اطلاعاتی، تخصص نظامی، تجهیزات جنگی، ظرفیت‌هایی است که سپاه را قدرتمند می‌کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ سپاه سنگرنشین نفوذناپذیر انقلاب می‌شود، اگر مولفه خدامحوری و قدرت و مردم وجود داشته باشد که اگر مولفه مردم نباشد، بدون آن انقلاب هم نمی‌ماند.

این مقام مسئول اضافه کرد: از آیات قرآن برمی‌آید که خدا اراده نکرده است نظام ولایی، حاکمیت دینی با قدرت غیبی خدا شکل بگیرد و بماند، بلکه حاکمیت دینی با قدرت مردمی پایدار می‌شود و اگر مردم نباشند، نظام ولایی مستقر نخواهد شد و اگر هم مستقر شود، استمرار نخواهد داشت. مولفه‌ای که نظام ولایی ما را ۴۲ ساله کرده و انقلاب را در برابر تهدیدات و آسیب‌ها و تهاجمات نگه داشته است، مولفه مشارکت مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به قدرت این مولفه بزرگ یعنی قدرت مردمی پی برده است، عنوان کرد: دشمن می‌داند اگر موتور این انقلاب روشن است و رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایتگر این انقلاب است، آن‌چه این موتور را روشن نگه می‌دارد، مردم هستند؛ لذا به دنبال این است تا سوخت انقلاب را بگیرد تا نظام جمهوری اسلامی را سرکوب کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: بدعمل کردن مدیران نالایق، منفعل و چشم به دست کدخدا بزرگ‌ترین ظلم در حق انقلاب است، مدیرانی که مردم را نسبت به دفاع از ارزش‌های انقلاب ناامید و حداقل نگران کرده‌اند. یکی از مشکلات کشور این است که اقتصاد از دین نشأت گرفته نشده؛ بلکه از نظام غرب کسب شده است، دشمن می‌گوید باید انگیزه و مشارکت و روحیه جهادی مردم را در حفظ انقلاب ضعیف کنیم و مردم انگیزه‌ای برای ایثار در انقلاب نداشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: دشمنان انقلاب قطعاً می‌دانند که انقلاب طی ۴۰ سال پیشرفت کرده و لذا این پایداری انقلاب موجب مرگ غرب می‌شود و با وجود انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمنان قطعی است؛ لذا به این نتیجه رسیده‌اند که باید عامل حفاظت کننده انقلاب را که فتنه را به فرصت، جنگ را به دفاع مقدس و فشار اقتصادی را به تولید تبدیل می‌کند، یعنی «مردم» را از انقلاب بگیرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به نقشه‌های فتنه‌برانگیز دشمنان، بیان کرد: در وضعیت کنونی و با توجه به فتنه دشمنان، سپاه برای اینکه انقلاب را حفظ کند، باید عامل ابتدا را حفظ کند، باید با بصیرت‌افزایی به مردم این پیام را برساند که این مشکلات وجود دارد؛ اما راه حل مشکل قهر کردن نیست؛ بلکه اقدام برای اصلاح است و انتخابات بزرگترین فرصت این اصلاح است و یقینا انتخابات بهترین فرصت تحول است تا خود را از دست مدیریت‌های غلط نجات دهیم.

وی ادامه داد: مردم باید اولا باور داشته باشند که توانمند هستند و ثانیا به دنبال یک مدیریت اجرایی، انقلابی، معتقد به امام، اسلام و مردم باشند؛ لذا امروز بصیرت‌افزایی علم پایداری از انقلاب است. امروز روشن کردن نقشه دشمن برای مردم که می‌خواهد با ناامیدی وجود خود را تضمین کند، امری اساسی است و لذا فریادهای مردم در برابر تبعیض و ظلم و فشار اقتصادی، باید شنیده شود و راه درست این است که وضع موجود تغییر کند و افرادی پای کار بیایند که بدانند تحول بهترین راه است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: راهکار مهم بعدی خدمت به مردم است؛ هرجا که نیاز به خدمت بود، سپاه و بسیج حضور داشته است. امروز خدمت به مردم قطعا پاسداری از انقلاب و اقدام علیه امریکاست؛ چراکه ما نمی‌گذاریم آمریکا انقلاب را بی‌سرباز کند. همچنین اقدام دیگر این است که تحرک و انگیزه اقدام را در مردم افزایش دهیم تا این انتخابات را به یک حماسه تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم در برابر ظلم، ظالم و فساد، مرد میدان باشد. این رسالتی است که همه ما باید در این ایام انجام دهیم و باید ببینیم افق فکری کدام کاندیدا با افق فکری ولایت سازگار است..

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها