سردار رحیمی:

کشف بیش از یک تن تریاک و دستگیری 5 قاچاقچی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و 180 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ - 09May 2015

کشف بیش از یک تن تریاک و دستگیری 5 قاچاقچی در ایرانشهر

به گزارش " دفاع پرس "، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق شدند باند قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مواد از شهرستان مهرستان به ایرانشهر را داشتند شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق فعالیت اعضای باند و محل دقیق عبور قاچاقچیان، بلافاصله اکیپ های عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام شدند که به محض مشاهده خودرو های موردنظر یکی از خودروها که وانت بار بود را متوقف کردند و خودروی دیگر با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از محاصره کامل منطقه با مشاهده خودرو تویوتا فراری در اطراف یکی از روستا های شهرستان ایرانشهر، اقدام به تعقیب آن کردند و پس از چند ساعت تعقیب و گریزخودرو را متوقف کردند.

سردار رحیمیی خاطر گفت: در بررسی های انجام شده از خودروهای توقیفی تعداد 118 کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن یک تن و 180 کیلوگرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات 5 متهم دستگیر و 5 خودرو نیز از قاچاقچیان توقیف شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها