حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع):

میدان جهاد امروز دعوت عمومی مردم به انتخابات است/ رئیس جمهور باید تحول آفرین باشد

حجت‌الاسلام پاکیزه گفت: امروز برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و این مسئله باید در گام دوم محقق شود و لذا میدان جهاد امروز در کشور مشارکت حداکثری و دعوت عمومی مردم به انتخابات است.
کد خبر: ۴۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ - 09June 2021

میدان جهاد امروز دعوت عمومی مردم به انتخابات است/ رئیس جمهور باید تحول آفرین باشد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌ا‌لاسلام «محمود پاکیزه» مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله اظهار داشت: یکی از مصادیق جهاد فی سبیل الله در شرایط امروز شرکت و دعوت عمومی مردم به انتخابات است که همه باید به سهم و توان خود در این جهاد بزرگ فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: دشمنان انقلاب از اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را به خشم آورده و لذا همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم از انتخابات و شبهه انگیزی پای کار آورده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و انقلابی هستند و لذا می‌خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و به آینده نا امید سازند و لذا باید هوشیاری خود را نسبت به فتنه انگیزی و اهداف شوم دشمنان حفظ کنیم.

وی بیان کرد: ملت ایران در طول سال های گذشته با هدایت های ولایت فقیه همواره پیچ های تاریخی بزرگ و حساسی را با موفقیت گذرانده و در این انتخابات هم قطعا ملت ایران با تاسی از روحیه دینی و انقلابی حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

پاکیزه با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از دلسوزترین مجموعه ها برای تحقق فرمایشات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: امروز که یکی از فرمایشات رهبری دعوت عمومی مردم به انتخابات است سپاه با همه توان در این راستا نقش آفرینی می کند.

وی افزود: دعوت همه آحاد مردم برای خلق حماسه در ۲۸ خرداد ماه یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است که اقشار بسیج نقش موثری در این راستا دارند و باید با استفاده از ابتکارات و هنرمندی ها این وظیفه مهم را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: امروز برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و این مسئله باید در گام دوم محقق شود و لذا میدان جهاد امروز در کشور مشارکت حداکثری و دعوت عمومی مردم به انتخابات است.

وی تأکید کرد: اقشار بسیج می‌توانند با حضور در بین مردم آنها را به خلق حماسه ۲۸ خرداد دعوت کنند چرا که حضور در انتخابات حق ملت ایران است که می توانند برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

پاکیزه با بیان اینکه راهبرد دوم در انتخابات انتخاب گزینه اصلح است،گفت: ملت ایران باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که اولا سرباز ولایت فقیه و دوما تحول آفرین باشد و بتواند با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت صادقانه کند.

وی افزود: در طول سال های انقلاب هرکجا که ملت ایران با هدایت های ولایت فقیه و با روحیه انقلابی و جهادی پیش رفته بزرگترین موفقیت ها را به دست آورده و هرکجا که از ولایت فقیه غافل شده علاوه بر خسران فرصت ها را از دست داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) تأکید کرد: رئیس جمهور باید به معنای واقعی به اندیشه ولایت فقیه باور و اعتقاد قلبی داشته باشد و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی در امتداد ولایت فقیه است و غیر از این مشروعیت ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار عملیات روانی به دنبال فریب ملت ایران است و لذا همه باید هوشیار باشیم، گفت: امید آفرینی در بین مردم بر اساس وعده های قرآن کریم به مستضعفین یکی از ضرورت های مهم است و همه باید در راستای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار