حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم درانتخابات مهر باطلی بر همه شبهه انگیزی‌های دشمنان خواهد زد

سردار کریمی گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است که نقش و حضور مردم در خلق حماسه ۲۸ خرداد یک ضرورت است چراکه حضور مردم همواره موجب خنثی سازی توطئه‌ها شده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهر باطلی بر همه توطئه‌ها و شبهه انگیزی‌های دشمنان خواهد زد.
کد خبر: ۴۶۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ - 09June 2021

مشارکت حداکثری مردم درانتخابات مهر باطلی بر همه شبهه انگیزی های دشمنان خواهد زد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله در نشست جمع بندی سفر یک روزه حجت‌الاسلام «محمود پاکیزه» مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) به استان مرکزی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌‎های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال‌های بعد از دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده که همواره روی آن تاکید ویژه‌ای داشته‌اند چراکه فرهنگ ایثار و شهادت نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات است.

وی افزود: از مهمترین محورهای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای استان مرکزی ادامه راه و اقداماتی بود که در طی چندین سال در کنگره انجام شده بود و لذا یک وظیفه مهم پیش روی ما گذاشته شد که با برنامه ریزی ها در راستای تحقق این مسئله مهم گام برداشتیم.

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز نزدیک به دو سال از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان می گذرد اما علاوه بر اینکه ساختار و سازمان کنگره همچنان حفظ و روز به روز تقویت شده تجربه ها و دستاوردهای عظیم کنگره در اختیار است که با کمک آنها برنامه های بزرگی انجام شده است. 

وی بیان کرد: بیش از پنج سال برای برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات زیرساختی انجام شده بود که کنگره شهدای استان با شش رویکرد خدماتی، محرویت زدایی، اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی ، آموزشی و تربیتی، توسعه زیرساخت ها و عمرانی هدف گذاری شد.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: با توجه به رویکردهای مهم کنگره شهدای استان دستاوردهای بسیاری کسب شد که ایجاد وحدت و انسجام در بین دستگاه ها برای انجام یک اقدام مشترک، نهضت مسکن سازی، نهضت محرومیت زدایی، نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم تکریم خانواده معظم شهدا، نهضت هر طرح و پروژه به نام یک شهید و بسیاری دیگر از جمله دستاوردهای مهم گفتمانی کنگره شهدای استان است.

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در طول کنگره شهدای استان مرکزی انجام شد که نتیجه اقدامات فرهنگی تشکیل قرارگاه جامع  فرهنگی و اجتماعی بود که بعد از اجلاسیه اصلی همچنان به فعالیت های خود ادامه داد.

کریمی بیان کرد: امروز به برکت کنگره شهدای استان بیش از سه هزار نفر فعال فرهنگی و اجتماعی که نسبت به ارزش های اسلامی و دفاع مقدس دغدغه مند هستند سازماندهی شده اند که در رویدادها و اتفاقات مهم استان نقش آفرینی می کنند.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان که با تاسی از مکتب امام خمینی (ره) انجام شد نقش و مشارکت مردم در گرامیداشت یاد و خاطر شهدا خواند و افزود: همه مردم استان از اقشار مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان پای کار آمدند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: امروز با توجه به اهمیت مسئله انتخابات نیاز است با انسجام و وحدت همه جانبه برای خلق حماسه ای دیگر توسط مردم ظرفیت ها و توانمندی ها پای کار بیایند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است که نقش و حضور مردم در خلق حماسه ۲۸ خرداد یک ضرورت است چراکه حضور مردم همواره موجب خنثی سازی توطئه ها شده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهر باطلی بر همه توطئه ها و شبهه انگیزی های دشمنان خواهد زد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها