حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

لزوم نقش آفرینی اصناف در دعوت عمومی مردم به انتخابات ۲۸ خرداد

سردار کریمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۴۶۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 09June 2021

لزوم نقش آفرینی اصناف در دعوت عمومی مردم به انتخابات ۲۸ خرداد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله امروز در سومین اجلاس روسای اتحادیه‌های صنفی استان مرکزی اظهار کرد: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند و در شرایط مختلفی که کشور با آن روبه رو بوده اصناف و کسبه با حضور اثرگذار خود همواره توطئه های دشمنان و تهدیدات را خنثی کرده اند.

وی افزود: یکی از نمونه های موفق نقش اصناف و بازاریان استان مرکزی در طی سال های گذشته نقش آنها در باشکوه تر برگزار شدن کنگره شهدا بود که شبکه مویرگی اصناف نقش به سزایی در تکریم ۶۲۰۰ شهید و برگزاری کنگره داشت.

فرمانده سپاه روح الله گفت: یکی از دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی و برتری آن نقش مردم در برگزاری کنگره و مردمی برگزار شدن همه برنامه های کنگره بود که نشان از نقش مهم و اثرگذار مردم در همه برنامه ها و رویدادها دارد.

وی بیان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد یک رویداد مهم است که علاوه بر اینکه تاثیرات همه جانبه در پیشرفت کشور دارد می تواند حرکت جهشی کشور به سمت اهداف و آرمان ها را تضمین کند.

کریمی اضافه کرد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط امروز دعوت عمومی مردم به صحنه انتخابات است و لذا همه توان خود را برای تحقق فرمایش ایشان باید به کارگیری کنیم. 

وی ادامه داد: شبکه مویرگی اصناف در استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در دعوت عمومی مردم به انتخابات دارند و می توانند در این راستا اثرگذار باشند چراکه مخاطب آنها مردم است و اصناف باید همچون گذشته نقش موثر خود را ایفا کنند.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی است،گفت: در طول این سال ها همچون موتور محرکه کشور را به سمت آرمان ها و اهداف خود هدایت کرده است.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

کریمی خاطرنشان کرد: دعوت عمومی مردم به انتخابات یک جهاد فی سبیل الله و مقدس است که همه باید با هر توانی در این جهاد بزرگ نقش آفرینی کنیم و لذا می طلبد شبکه مویرگی اصناف توان و ظرفیت خود را پای کار بیاورد تا حماسه درخشان دیگری در کارنامه پرافتخار ملت ایران به ثبت برسد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها