امام جمعه بوشهر:

مهمترین مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی قدرت فرهنگی است

آیت‌الله بوشهری گفت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی مولفه قدرت فرهنگی است به همین دلیل جهان استکبار قرن‌ها به دنبال تهاجم نرم فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بوده است.
کد خبر: ۴۶۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 09June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در دیدار با مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء کشور،‌ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقتصاد، امنیت، دفاع، سیاست، امور اجتماعی و دانش و فناوری اسلامی فرهنگ پایه است،

وی با اشاره به اینکه فرهنگ پایگی اساس اسلام و تمام نهضت های دینی است، گفت: اگر ما دارای یک اصالت فرهنگی و در زمینه تعمیق و توسعه فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشیم در عرصه‌های مختلف هندسه نظام موفق خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ یک کلمه طیبه در نظام واره اسلامی است افزود: یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت نظام اسلامی مولفه قدرت فرهنگی است به همین دلیل جهان استکبار قرن‌ها به دنبال تهاجم نرم فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بوده است.

صفایی بوشهری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء را از ارکان فرهنگی جامعه خواند و گفت: برنامه های بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء نقشی راهبردی و تأثیرگذار دارد.

 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این بنیاد خط مقاومت فرهنگی در عرصه های ملی و بین المللی است تصریح کرد: استان بوشهر یک استان فرهنگ پایه است و تاریخی بزرگ از علما و مقاومت فرهنگی دارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار