حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه سرپل ذهاب:

مردم با حضور در انتخابات، ایران را برای همیشه پایدار خواهند کرد

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور در انتخابات نشان خواهند داد که نظام اسلامی ایران برای همیشه پایدار و استوار خواهد ماند.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 09June 2021

مردم با حضور در انتخابات، ایران را برای همیشه پایدار خواهند کردبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپلذهاب امروز در نشست بصیرتی انتخابات طرح لبیک اين شهرستان اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور مدبر، معتمد، متعهد، گوش به فرمان ولایت فقیه، پیرو آرمان های اسلام و انقلاب، از مولفه های مهم سرنوشت ساز کشور است که باید با بصیرت به این موضوع نگاه کرد.

وی افزود: این روزها دشمن بیشتر درصدد است انتخابات را بی اثر در حل مشکلات کشور جلوه دهد ،در حالی که اگر با تدبیر و روشنگرانه فرد اصلح انتخاب گردد قطعا کشور رو به پیشرفت و توسعه سوق داده میشود.

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب تاکید کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای ، تیری خلاص به سوی برنامه های شوم دشمن و کشورهای غربی خواهد بود وناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور در انتخابات نشان خواهند داد که نظام اسلامی ایران برای همیشه پایدار و استوار خواهد ماند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار