عزیمت جوانان قدس به سمت مسجد الاقصی برای جلوگیری از راه‌پیمایی صهیونیست‌ها

در حالی که پلیس رژیم صهیونیستی تصمیمی را برای جلوگیری از سازماندهی راهپیمایی پرچم و ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی، صادر کرده با انتشار اخبار حاکی از راهپیمایی امشب شهرک نشینان جوانان قدس به سوی مسجد الاقصی شتافتند.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ - 09June 2021

عزیمت جوانان قدس به سمت مسجد الاقصی برای جلوگیری از راه‌پیمایی صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پلیس رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه تصمیمی را در خصوص منع برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس صادر کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی با صدور تصمیمی، «ایتمار بن غفیر» عضو راست‌گرای کنست را از برگزاری راهپیمایی پرچم و ورود به مسجد الاقصی برای فردا پنجشنبه منع کرد.

در همین حال شبکه المیادین لحظاتی پیش اعلام کرد که جوانان قدس برای مقابله با راهپیمایی مشکوک امشب شهرک‌نشینان، دسته دسته در حال رساندن خود به مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس هستند.

المیادین گزارش داد که شهرک‌نشینان امشب تحت پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر یک راهپیمایی تحریک آمیز در قدس راه انداخته‌اند و رژیم اشغالگر شرایطی شبیه منع آمد وشد در قدس وضع کرده است تا امنیت راهپیمایی شهرک نشینان را حفظ کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که در کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته شده است راهپیمایی مذکور به تعویق افتد.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت هم نوشت: کابینه امنیتی اسرائیل موافقت کرده است که راهپیمایی پرچم به بعد از رأی‌گیری کنست درباره کابینه جدید اسرائیل در روز یکشنبه موکول شود.

این روزنامه گفت که راهپیمایی پرچم برای سه‌شنبه هفته آینده برنامه‌ریزی می‌شود و مسیر آن در شهر قدس هنوز معین نیست.

یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه شنبه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره تجاوز جدید به مسجد الاقصی هشدار داده و گفته بود: با تکرار حماقت صهیونیست‌ها، مقاومت زمین و زمان را بر سر آن‌ها خراب می‌کنیم.

در همین حال مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در این مدت که اخبار مربوط به برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها برای برپایی راهپیمایی پرچم در روز پنجشنبه منتشر می‌شود، هشدار دادند که این اقدامات به تشدید تنش امنیتی در قدس، کرانه باختری و نوار غزه منجر می‌شود.

شهرک‌نشینان صهیونیست تصمیم داشتند به منظور تحریک فلسطینی‌ها، با عبور از محله مسلمان‌نشین باب العامود تا داخل صحن مسجدالاقصی راهپیمایی کنند و در آنجا برنامه‌ای موسوم به رقص پرچم داشته باشند و علیه فلسطین شعار دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار