فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

شهادت مصداق کامل شکوفایی سرمایه‌های انسانی است

سردار «شجاع» گفت: شهید نه‌تنها افتخار خانواده معزز شهداست، بلکه برای یک محله، یک شهر و یک ملت افتخارآفرینی کرده است و از این منظر، شهادت را می‌توان مصداق کامل شکوفایی سرمایه‌های انسانی یک کشور دانست.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 10June 2021

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با حضور در منزل سرباز شهید «محمد احمدی النگ» از شهدای مرزبانی استان با خانواده وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ شهادت، اظهار داشت: ملت ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و تلاش تأمین‌کنندگان امنیت می‌دانند.

وی افزود: شهدا و خانواده معظم ایثارگران بی‌تردید بزرگ‌ترین و والاترین نقش را در اقتدار و امنيت امروز ميهن اسلامی ايران دارند؛ زيرا قطره قطره‌ خون اين عزيزان درخت تنومند انقلاب ما را پرورش داده است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: شهید نه‌تنها افتخار خانواده معزز شهداست، بلکه برای یک محله، یک شهر و یک ملت افتخارآفرینی کرده است و از این منظر، شهادت را می‌توان مصداق کامل شکوفایی سرمایه‌های انسانی یک کشور دانست.

پدر شهید احمدی النگ نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مرزبانان گفت: فرزندم به خدمت در مرزبانی همچون یک تکلیف شرعی اهتمام داشت و اکنون بسیار خوشحالم که می‌بینم، همرزمان فرزندم راه او را ادامه می‌دهند و با جانبازی و فداکاری امنیت مرزهای میهنمان را تأمین می‌کنند.

در انتهای این دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده معزز این شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، سرباز وظیفه شهید «محمد احمدی النگ» متولد 31 شهریور 1372 و اهل مشهد مقدس بود که 17 فروردین 1394 در حین پایش و کنترل نوار مرزی در منطقه نگور استان سیستان و بلوچستان، دلاورانه با اشرار مسلح درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار