حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات مصداق بارز تواصی به حق است

سردار کریمی گفت: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل‌الله است مصداق بارز تواصی به حق است چراکه شرکت‌کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می دارند که سال ها نتیجه آن اقدام ماندگار است.
کد خبر: ۴۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 10June 2021

حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات مصداق بارز تواصی به حق است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله عصر امروز (پنج شنبه) در نشست با جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش اظهار داشت: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه مهم اجتماعی و ملی است بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی محسوب می شود چراکه مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چراکه شرکت کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می دارند که سال ها نتیجه آن اقدام ماندگار است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: لازم است همه علاقمندان به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و همه ظرفیت های موجود را پای کار بیاورند.

وی بیان کرد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی برای محکم کردن قلوب ملت نسبت به آینده درخشان ایران اسلامی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است و لذا همه باید با گفتار و عملکرد قابل قبول خود در این میدان مجاهدت و نقش آفرینی کنیم.

کریمی تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی سازی توطئه ها و طراحی های دشمنان برای آینده نظام اسلامی خواهد شد و امنیت ملی کشور را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی هرکجا مردم حضور و مشارکت داشتند از بحران ها و شرایط سخت عبور کردیم،گفت: نمونه آن دفاع مقدس بود که مردم برای دفاع همه جانبه به میدان آمدند و لذا لازمه عبور از این مقطع حساس مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه روح الله افزود: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح که بتواند حرکت کشور در گام دوم انقلاب را به طور جهشی پیش ببرد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید به شاخصه های یک رییس جمهور کارآمد و انقلابی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد:  ولایتمداری، ایمان و مدیریتی قوی، عدالتخواه و فساد ستیز ، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی ها و ظرفیت های کشور و بهره گیری از ظرفیت های جوانان مهمترین شاخصه های رئیس جمهور کارآمد و اصلح است که مردم باید در انتخابات مد نظر داشته باشند.

کریمی تأکید کرد: خداباوری ، ولایت پذیری و مردم باوری سه شاخصه مهم یک رئیس جمهور کارآمد است و رئیس جمهوری اصلح و کارآمد است که گفتمان و عملکردش در امتداد با گفتمان ولایت فقیه باشد.

وی ادامه داد: استان مرکری در طول این سال ها همواره در صحنه ها و میدان های مختلف پیشتاز بوده و رتبه قابل قبولی کسب کرده و امروز که در آستانه حماسه ۲۸ خرداد هستیم همه باید خود را برای نقش آفرینی آماده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه نقش آفرینی و موفقیت در جبهه های اقتصادی و فرهنگی لازمه آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است،گفت:  و لذا همه ظرفیت ها و توانایی ها در این راستا باید پای کار بیاید تا برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار مردم افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تفرش با مردمی انقلابی و ولایتمدار همواره در طول تاریخ منشا خدمات موثر به انقلاب و به نوعی تاریخ ساز بوده،گفت: مردم متدین و انقلابی این شهرستان در این انتخابات با دعوت عمومی همه اقشار جامعه افتخاری دیگر برای این شهر تاریخی می آفرینند. 

کریمی خاطر نشان کرد:  امروز باید از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ای مهم برای حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی بدانیم و لذا باید از آن به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها