محمود الزهار: نابودی اسرائیل، منفعت مشترک سوریه، لبنان و فلسطین است

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که سوریه، لبنان، حماس و مقاومت فلسطین باید برای نابودی رژیم صهیونیستی با یکدیگر هماهنگ باشند.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 11June 2021

محمود الزهار: نابودی اسرائیل، منفعت مشترک سوریه، لبنان و فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که نابودی رژیم صهیونیستی، «منفعت مشترک» سوریه، لبنان، حماس و مقاومت فلسطین است.

الزهار به شبکه خبری المیادین گفت که این طرف‌ها باید برای آزادی کل فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد، پیامدهای نبرد «شمشیر قدس» علیه رژیم صهیونیستی و شرکای آن بسیار زیاد است و این رژیم در جنگ مذکور، شکست خورد.

الزهار با بیان اینکه این نبرد، ادعاهای واهی صهیونیست‌ها مبنی بر شکست‌ناپذیری آنان را نقش بر آب کرد، تصریح کرد، نبرد آینده، سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فلسطینیان حاضر در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، مجددا در حال ایفای نقش هستند، درباره جنبش فتح نیز گفت که این جنبش در این مرحله نیز در برابر رژیم صهیونیستی سلاح به دست نخواهد گرفت.

این رهبر حماس درباره سازمان آزادی‌بخش فلسطین تصریح کرد، این جنبش همچنان در پی هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی است و «این همکاری علیه مقاومت است... مقاومت زمانی می‌تواند وارد سازمان آزادی‌بخش شود که شیوه خود را تغییر دهد و اسرائیل را به رسمیت بشناسد».

الزهار با بیان اینکه باید این سازمان به شیوه پیشن خود در آزادسازی فلسطین بازگردد، تصریح کرد، اگر هدف، وارد کردن حماس، جهاد اسلامی به سازمان آزادی‌بخشی است که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است، این کار صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار