با صدور پیامی؛

سردار «ملکی» درگذشت پدر شهید «کوهستانی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی درگذشت پدر شهید «علی کوهستانی» را به خانواده معزز و مردم شهیدپرور تنکابن تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 11June 2021

سردار «ملکی» درگذشت پدر شهید «کوهستانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی درگذشت پدر شهید «علی کوهستانی» را به خانواده معزز و مردم شهیدپرور تنکابن تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسطوره مقاومت و ایثار و شخصیت وارسته انقلابی و ولایی مرحوم حاج «حسن کوهستانی» پدر شهید بزرگوار «علی کوهستانی» موجب تألم خاطر فراوان گردید.

این مرد خستگی‌ناپذیر دوران انقلاب و دفاع مقدس با حضور خالصانه و عاشقانه در عرصه‌های دفاعی و مسئولیت ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی به مناطق عملیاتی و همچنین در خدمت‌رسانی صادقانه به محرومین کمیته امداد امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

اینجانب با تسلیت این مصیبت به خانواده معزز «کوهستانی» و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان تنکابن، از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان بردباری و سلامتی مسألت می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها