حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه اراک:

مشارکت حداکثری مردم موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد

سرهنگ مهجوری گفت: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله‌های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۴۶۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 11June 2021

مشارکت حداکثری مردم موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز (جمعه) در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مسئولین کانونهای اقشاری بسیج ناحیه اراک اظهار داشت: ولایت و معنویت مبتنی بر ارزش های دینی و مردم باوری مهمترین مولفه موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سال ها است که همه موفقیت های نظام اسلامی برگرفته از این سه مولفه مهم است.

وی افزود: تفکر حضرت امام (ره) در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای استکبار و استعمار جهانی را با شکست جدی مواجه کرده و یکی از شاخصه های این تفکر فرهنگ بسیجی است که همچون نسخه ای شفابخش در طول این سال ها عمل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: دوام و بقای هر جامعه ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است و امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می کند.

مهجوری ادامه داد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک حق قانونی ، سیاسی و ملی است در نظام اسلامی یک وظیفه دینی محسوب می شود و همه باید علاوه بر اینکه در این رویداد شرکت کنند باید دیگران را نیز به این امر مهم دعوت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه امروز یکی از وظایف مهم بسیجیان دعوت عمومی آحاد مردم به انتخابات است،گفت:ظرفیت ها و ابتکارات باید در این راستا پای کار بیاید تا شاهد خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد ماه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی همواره در کار جهاد و ازخودگذشتگی پیشگام و پیشتاز بوده اند و لذا در طول فرصت باقی مانده تا انتخابات در دعوت عمومی مردم به خلق حماسه ای دیگر که خود نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می شود پیشگام و پیشتاز خواهند بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها