حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه کرمانشاه:

حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است/ جمهوریت و اسلامیت ضامن آینده درخشان ایران است

آیت‌الله علما گفت: حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است و مردم باید حتما پای صندوق های رای حضوری پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 11June 2021

حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است/ جمهوریت و اسلامیت ضامن آینده درخشان ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان در مسجد جامع، با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است، اظهار داشت: مردم باید حتما پای صندوق های رای حضوری پرشور داشته باشند.

وی با اشاره بروز برخی تخلفات در کشور گفت: رییس‌ جمهوری آینده ایران اسلامی باید با عدالت محوری تقویت کننده تولید و اشتعالزایی باشد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه نسل جوان نیاز به توجه دارند، افزود: کسی باید انتخاب شود که زخم های اصلی ایران اسلامی همچون بیکاری را به مرور زمان درمان کند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: امروز از مردم انقلابی توقع می رود که علاوه بر حضور پرشور پای صندوق های رای دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

آیت الله علما ادامه داد: حضور مردم برای تعیین آینده کشور در عین پایبندی به اسلام نشان از قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

جمهوریت و اسلامیت ضامن آینده درخشان ایران است

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در ادامه خطبه هایش با یادآوری اینکه توجه به جمهوریت و اسلامی بودن، ایران امروز در جهان به قدرت رسیده است، اظهار داشت: جمهوریت و اسلامی بودن تضمین کننده آینده درخشان ایران اسلامی است.

آیت الله علما افزود: امام خمینی (ره) با توکل به صراط مستقیم و بندگی خدا توانست در برابر جهان غرب و شرق بایستد و انقلاب را پیروز کند.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم در کارها پیروز باشیم و کشور را به تعالی برسانیم باید بندگی‌ خداوند را بجا بیاورد و پیرو راه او باشیم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: جمهوریت و اسلامیت ایران جهان را تحت تاثیر قرار داده و برای نیروهای استکبار یک زلزله محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار