حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بناب:

قهر از صندوق‌های رای خیانت به خون شهداست

حجت‌الاسلام «باقری بنابی» گفت: در شرایط فعلی هرگونه قهر از صندوق‌های رأی نوعی خیانت به خون شهداست.
کد خبر: ۴۶۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ - 11June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «شیخ مصطفی باقری بنابی» امام جمعه شهرستان بناب در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب اظهار داشت: حفظ و حراست از نظام در شرایط فعلی از اهم واجبات نیز واجب تر است و حفظ و حراست این امانت برای هر فرد ایرانی واجب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام شیاطین روی زمین و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در تلاشند با ایجاد جنگ روانی در جبهه مؤمنین و مسلمانان تفرقه ایجاد کرده و تا حد توان مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دور کنند و با هجمه های روانی و تبلیغاتی مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت و آنها را از رأی دادن دلسرد کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با انتقاد از اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی و مناظرات گفت: نامزدها تنها به تخریب یکدیگر می پردازند، مثل اینکه هیچ یک از آنها آیات قرآن را قرائت نکرده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی بیان کرد: متأسفانه هتاکی و اهانت در این مناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است و این بداخلاقی ها متأسفانه در زندگی روزمره جامعه نیز سرایت کرده و در بین مردم نیز به یک فرهنگ تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه تخریب دولت های گذشته به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود: با وجودی که برخی از دولت مردان مشکلاتی داشته اند و باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند، در عین حال بایستی عملکرد نظام برای مردم بیان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در 42 سال گذشته خدمات زیادی در کشور انجام شده است که متأسفانه برای مردم بیان نمی شود در حالی که وظیفه ما تقدیر و تشکر از مسئولین خدمتگزار است.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: این کشور و این انقلاب امانت بزرگی در دست ماست و امانت سنگین را باید دست کسی بسپاریم که امانتدار خوبی برای مردم و نظام باشد.

وی با بیان این که کسی که به تمام مقدسات در مناظرات حمله می کند اگر روی کار بیاید چه کارها خواهد کرد؟ اظهار داشت: از این رو سپردن امانت به غیراهل خیانت نابخشودنی است و حق نداریم بی تفاوت باشیم. در شرایط فعلی هرگونه قهر از صندوق های رأی نوعی خیانت به خون شهداست.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: نباید وارد میدان دشمن شویم و با عدم رأی دادن دشمنان را شاد کنیم و امام زمان (عج) را غمگین کنیم. این نظام خون بهای عاشوراست و باید با حضور در پای صندوق های رأی دشمنان نظام را ناامید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار