حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

بانوان محور هدایت خانواده به‌سمت انتخاب اصلح هستند

حجت‌الاسلام «جعفرزاده» گفت: بانوان محور هدایت خانواده به‌سمت انتخابات اصلح هستند و قطعاً بانوان فرزانه، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 12June 2021

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز (شنبه) در جلسه توجیهی برنامه‌های دهه کرامت، اظهار داشت: کرامت اهل بیت (ع) الگوی مردمداری در حکومت اسلامی است که زندگی همراه با رأفت و مهربانی را به همگان می‌آموزد.

وی دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) را فرصتی برای تبیین اهمیت و جایگاه کرامت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: باید از فضای معنوی ایجادشده برای تمسک عملی به سیره آن بزرگواران، استفاده کنیم و در زمینه ترویج فرهنگ رضوی و نیز الگوسازی زندگانی حضرت معصومه (س) برای دختران، برنامه کاربردی ارائه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ارتباط مؤثر بین دختران و مادران را در تقویت ارزش‌های فرهنگی و دینی مؤثر دانست و افزود: تفاهم، دوستی و رازداری، حمایت و مورد تحسین قرار دادن و اختصاص وقت و هم‌صحبتی و اظهار محبت از وظایف اصلی مادران در قبال دختران است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: معارف اهل بیت (ع) بهترین مکتب برای درس‌آموزی است و باید به‌صورت گسترده در جامعه رواج یابد.

وی سلامت اجتماعی را در گرو پایبندی دختران به ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا دختران‌مان وظایف، مسئولیت‌ها و نقش‌های خود در جامعه را براساس تعالیم دینی بیاموزند؛ زیرا سلامت اجتماعی در گرو پایبندی دختران جامعه ما به اصول و ارزش‌های اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه در هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام به زن توجه نشده است، تصریح کرد: با استفاده از الگو‌های اسلامی باید ویژگی‌های دختر شایسته کشور اسلامی، تهیه و براساس آن یک الگوی اسلامی- ایرانی برای دختران معرفی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، مهم‌ترین وظیفه دختران جامعه اسلامی را افزایش آگاهی و رعایت اصول و ارزش‌های دینی عنوان کرد و افزود: دشمن برای رواج بی‌حجابی در جامعه سرمایه‌گذاری زیادی کرده است؛ لذا در این میان زنان و دختران باید مراقب باشند و با الگوگیری از بانوان نمونه اسلام، با تهاجم فرهنگی غرب مقابله کرده و بر این امر باور داشته باشند که راه سعادت همان راه اسلام است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، گفت: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و قطعاً بانوان فرزانه، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار