حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول آموزش و تربیت پاسداری سپاه ‌قزوین:

انتخاب اصلح، انتخاب مدیر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب است

سرهنگ «محمدی» گفت: انتخابات، میدان انتخاب مردم است و مردم سعی کنند با انتخاب اصلح، مدیر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب را بر کرسی قدرت قوه مجریه بنشانند.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 12June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «میثم محمدی» مسئول آموزش و تربیت پاسداری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز (شنبه) در مراسم «آبروی محله » شهر شال به مهمترین ویژگی شهدا اشاره کرد و گفت: بارزترین ویژگی شهدای ما در جبهه‌های جنگ، عبادت و عبودیت آنها بود.

وی افزود: شهدای ما پاکباخته بودند و در میدان نبرد، جز اخلاص، جز خدا، جز نماز، جز تسلیم چیز دیگری از شهدای در میدان نبرد مشاهده نمی‌شد و در دوران دفاع مقدس بهترین و با بصیرت‌ترین افراد خود را به میدان فرستادیم، اما پس از جنگ، بهترین افراد خود را پشت میز مدیریت نفرستادیم.

این مسئول با اشاره به ویژگی اصلی یک مدیر نمونه در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد: یک مدیر نمونه و باتقوا در تراز انقلاب اسلامی کسی است که وقتی بر منصب مدیریت تکیه می زند از فرصت های لازم برای خدمت به مردم استفاده کند، نه اینکه برای جمع کردن غنیمت و سرمایه شخصی، از فرصت استفاده کند.

مسئول آموزش و تربیت پاسداری سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه انتخابات در جمهوری اسلامی را یکی از صحنه‌های تواصی به حق دانست و افزود: تواصی به حق در آیات قرآن به عنوان یکی از عوامل مهم رسیدن به سعادت و خوشبختی معرفی شده است.

این مسئول اضافه کرد: تواصی به حق، یعنی خودسازی فردی کافی نیست، بلکه باید به دیگران هم توجه شود تا آنها نیز در مسیر حق قرار گیرند. تواصی به حق، یعنی انسان برای هدایت دیگران، برای رشد فکری و برای بصیرت دیگران و برای رفع موانع هدایت از مسیر تلاش کند.

محمدی خاطرنشان کرد: انتخابات، میدان انتخاب مردم است و مردم سعی کنند اولاً با مشارکت حداکثری تمام توطئه‌های دشمنان این انقلاب را خنثی کنند و در درجه دوم با انتخاب اصلح، مدیر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب را بر کرسی قدرت قوه مجریه بنشانند که بتواند با این روحیه انقلابی و جهادی بر مشکلات فائق آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار