حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک:

معلمان با شعار «حضور حداکثری» و «انتخاب اصلح» نقش آفرین عرصه انتخابات باشند

سرهنگ «صادقپور» گفت: با توجه به تاثیرگذار بودن معلمان و نقش گسترده آنها در مراسمات ملی و تقویمی، مناسب با شعار «حضور حداکثری» و «انتخاب اصلح» دانش آموزان و اولیا آنها را ترغیب کنند.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 12June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادق‌پور» فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: معلمان و آموزش و پرورش نقطه عطف نظام هستند و این در حالی است که با وجود کاستی‌های موجود در حوزه حقوق معلمان و در سیستم آموزش و پرورش، دولت‌های مختلف و با توجه به اقداماتی که در دولت‌های مختلف برای این قشر انجام شده اما باید توجه بیشتری به این قشر شود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری معلمان در اجرای برنامه‌های جامعه گفت: با توجه به تاثیرگذار بودن معلمان و نقش گسترده آنها در مراسمات ملی و تقویمی، مناسب است تا این قشر پرتلاش و زحمتکش، دانش‌آموزان و اولیای آنان را به شرکت در انتخابات ترغیب کرده و در این انتخابات سرنوشت ساز، نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک در ادامه عنوان کرد: کلام معلمان نافذ و اثرگذار است و همان‌گونه که به دلیل شیوع کرونا بستر مجازی عرصه فعالیت این قشر زحمتکش بوده امروز نیز با استفاده از شبکه شاد و نیز با فضاسازی مدارس و نشست‌های روشنگری می‌توانند دانش آموزان واجد شرایط رأی دادن را برای حضور پررنگ در انتخابات پیش رو به عرصه انتخابات دعوت و ترغیب نمایند.

صادقپور با اشاره به کینه توزی دشمنان داخلی و خارجی نسبت به موفقیت های انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: دشمنان خارجی و برخی از بدخواهان نظام و انقلاب در داخل کشور که افکار آنها با ارزش‌های انقلاب اسلامی همخوانی ندارد درصدد کمرنگ کردن بزرگترین رویداد ملی، یعنی انتخابات ۲۸ خرداد ‌هستند که باید ملت ایران هوشیارانه در مقابل این افکار شوم بایستند.

وی اضافه کرد: هم انتخابات شوراها با توجه به مسائل قومیت و موضوعات مختلف خانوادگی، اقوام و خویشاوندان افراد کاندید و هم انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت‌ است و می‌طلبد مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب اصلح، سرنوشت کشور را تعیین کنند.

صادق‌پور افزود: در هیچ مقطعی از دوران ۴۲ ساله انقلاب، همچون این برهه از زمان، دشمنان ما با یکدیگر تا این حد متحد نبوده‌اند که هیچ کدام به تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری را تخریب نکنند اما بر طبل «نه به رأی» و «ایجاد ناامیدی در مردم» و «عدم حضور در پای صندوق‌های آرا» می‌کوبند که باید بصیرانه و روشنگرانه با شرکت در انتخابات و رأی دادن، یک موشک بر قلب دشمنان بزنیم.

صادقپور در پایان ضمن دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور حداکثری در روز سرنوشت ساز انتخابات ۲۸ خرداد ماه گفت: از فرهنگیان شهرستان آبیک انتظار می رود همان طور که همیشه یاری‌گر نظام و انقلاب بوده‌اند در این مقطع حساس نیز، مسئولانه پای کار باشند و با ترغیب دانش‌آموزان و اولیای آنان به شرکت در انتخابات، به گونه‌ای عمل کنند که شاهد خلق حماسه دیگری را در روز ۲۸ خرداد ‌باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار