حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

تمامی توان بالگردی ارتش در اختیار ستاد انتخابات کشور است

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه تمامی توان بالگردی ارتش در اختیار ستاد انتخابات کشور است، گفت: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 12June 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه نخستین همایش بنیاد اکرام و افتتاحیه بنیاد باران رحمت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی زمینی با تمام قوا پای کار آمده است تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: تأکید ما در یگان‌های نظامی بر مشارکت گسترده خانواده‌ها و همرزمان و تمام کسانی که در قلمرو نیروی زمینی و مسلح هستند بر مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح است.

فرمانده نزاجا با تأکید بر اینکه جهت این مهم باید تسهیلاتی فراهم کنیم، گفت: این تسهیلات در چند حوزه روی آن‌ها کار شده و به نمره قابل قبولی رسیده است؛ یکی از آن‌ها بحث سربازان است که حتماً باید شناسنامه همراه داشته باشند و کسانی که شناسنامه همراه ندارند به آن‌ها فرصت داده شده تا شناسنامه خود را بیاورند. برای مرزها هم پیش‌بینی لازم شده است.

امیر حیدری با بیان اینکه تمام توان بالگردی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است تا صندوق‌های رای را به روستاها و جاهایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد ببرند، افزود: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.

وی ادامه داد: در پادگان‌ها هم فرماندهان تسهیلاتی برای حضور گسترده همرزمان، سربازان و خانواده‌های آن‌ها تدارک دیده‌اند. پیش‌بینی بنده این است که مردم لبیک‌گوی ما به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک قاطعی خواهند گفت.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه در این نیرو تمامی تسهیلات و تمهیدات برای یک حضور گسترده و پرشور فراهم شده است، عنوان کرد: برای جاهایی که توان تحرک خودرویی لازم باشد، خودروهای نیروی زمینی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار خواهد گرفت و پیش‌بینی لازم شده است تا با قدرت تحرک بالایی که داریم، بتوانیم برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات کمک کنیم.

امیر حیدری همچنین درباره امنیت مرزها به‌خصوص در روز برگزاری انتخابات گفت: نیروهای ارتش همواره در مرزها حضور دارند. امنیت یکی از وظایف و تکالیف نوشته شده و مورد تأکید است. امروز در مرزهای شرق،‌ جنوب شرق، غرب و ‌جنوب غرب کشور نیروی زمینی با تمام قدرت مشغول مراقبت از مرزهاست و کشور مثل همیشه از یک امنیت پایدار و امنیتی که ملت با تکیه بر این امنیت کارشان را انجام دهند، برخوردار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: تضمین می‌کنیم که در مرزها هیچ رویدادی نخواهیم داشت که بتواند بر انتخابات پرشور و با حضور گستره مردم، اثری داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار