حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

حضور حداکثری در انتخابات، تضمین‌کننده اقتدار ملی است

«واحد» گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده ادامه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ملی است و از این جهت یک وظیفه دینی و ملی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 12June 2021

تحریم انتخابات توسط دشمن، ملت را به حضور در صحنه مصمم تر می کند«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌ای غرب که در خدمت اهداف شوم استکبار جهانی است، با تمام توان سعی در خدشه‌دار کردن استقلال و جمهوریت ایران اسلامی دارد و در این راه از تمام تجربه‌های شیطانی خود بهره می‌برد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۲ سال اخیر، همواره سعی داشته‌اند تا بین دولت و ملت ایران اسلامی شکاف ایجاد کنند؛ اما هر بار و در هر مرحله، با روشنگری‌ها و رهنمودهای ولی فقیه زمان و با بصیرت کم‌نظیر مردم هوشیار ایران اسلامی، ناکام مانده‌اند.

این مسئول بیان داشت: تکاپوی دشمنان ایران اسلامی و تلاش آن‌ها در جهت تحریم انتخابات ۲۸ خرداد، ملت انقلابی ایران را به حضور پررنگ در صحنه مشارکت مصمم‌تر می‌کند.

واحد تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده ادامه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ملی است و از این جهت یک وظیفه دینی و ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی و اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه و جهان، هر یک رأی می‌تواند به منزله یک مهر تأیید بر مشروعیت و جمهوریت نظام باشد و همه آحاد ملت باید با درک حساس بودن مسئله، به تکلیف خود عمل کرده و دیگران را هم به این انجام وظیفه تشویق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار