عضو هیئت رئیسه فراکسیون جبهه مقاومت:

دیپلماسی پارلمانی به یاری ملت یمن می‌آید

منتظری گفت: دیپلماسی پارلمانی به یاری ملت ستم دیده و مظلوم یمن می‌آید و از رفع حصر و فشار بر آن‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 12June 2021

دیپلماسی پارلمانی به یاری ملت یمن می‌آید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلامرضا منتظری» عضو هیئت رئیسه فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس در گفت‌وگویی با اشاره به حضور نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روی دیپلماسی پارلمانی با توجه به شرایط و مختصات خاص خود حساسیت کمتری وجود دارد لذا از این ظرفیت برای یاری ملت یمن باید استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به بدعهدی‌های جبهه سعودی - عربی علیه ملت مظلوم یمن و محرومیت مردم یمن از حداقل حقوق انسانی و بشری مانند استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی بر اساس قوانین بین‌المللی باید از همه ظرفیت‌ها در مسیر احقاق حقوق مردم مظلوم استفاده کرد.

نماینده مردم گرگان تأکید کرد: گروه‌های مقاومت یمن آرام آرام و با به‌کارگیری توان داخلی توانست صف دشمنان تا دندان مسلح را در هم بشکند و به مراکز حساس ائتلاف و فرودگاه‌ها و تاسیسات نفتی عربستان حمله کند و این باعث تقویت روحیه مجاهدان انصارالله شد.

وی ادامه داد:این پیروزی‌ها ارزیابی دشمنان مقاومت را برهم ریخت و برنامه‌های آنان را تغییر داد و آنان را مجبور به گفت‌وگو کرد و نشان داد مقاومت جبهه سعودی را که با حمایت تجهیزاتی آمریکا همراه بود شکست داده است، ولی مردم یمن در این مدت آسیب زیادی دیده‌اند و متجاوزان باید این خسارات را جبران کنند و محاصره ظالمانه را پایان دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار