حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

مشارکت در انتخابات سبب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می‌شود

حجت‌الاسلام «پرورش» با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: هر چه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 12June 2021

مشارکت در انتخابات سبب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن پرورش» معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی امروز در جمع کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار داشت: راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق‌های رأی نیست بلکه راهکار عبور از معضلات و نارضایتی‌های کنونی حضور پرشور مردم برای بسترسازی برای تحولات بزرگ در کشور است.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصالت در انتخابات بر بصیرت مردم است و صرف تبلیغات و فضاسازی‌ها نباید بر اصل بصیرت در انتخاب فرد اصلح تأثیر بگذارد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی اضافه کرد: باید سطح بصیرتی مردم در حدی افزایش یابد که مردم تحت تأثیر فضاسازی‌های ایام انتخابات قرار نگیرند و در زیر پرچم هر تبلیغی سینه نزنند.

پرورش بیان داشت: این انتخابات از جنبه امنیت ملی، اقتدار و بسترسازی تحولات عظیم برای بهبود بی‌اعتمادی‌ها، دلسردی‌ها و مشکلات اهمیت بسیاری دارد و از طرف دیگر می‌تواند با کاهش مشارکت، موجبات سوء استفاده جبهه استکبار تبدیل شود.

وی بصیرت را مهمترین نیاز جامعه در دومین گام انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه‌ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

پرورش ادامه داد: هر برگ رأی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

وی ادامه داد: از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه بنابراین باید دقت کرد که حضور در انتخابات هم تکلیف شرعی و هم حق قانونی تک تک آحاد جامعه است، گفت: منتهی از ماه‌های گذشته دشمنان اسلام و نظام اسلامی تبلیغات فراوانی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم انجام داده‌اند که هدف آنان تضعیف حضور پررنگ و حداکثری مردم در انتخابات است.

پرورش عنوان کرد: در نقطه مقابل، رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله مشارکت حداکثری در انتخابات را مطرح کرده و بر آن تأکید فرموده‌اند پس در این شرایط مسئله حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت اول و خنثی کننده توطئه‌های بدخواهان است و باعث مجد و عظمت هر چه بیشتر ایران اسلامی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه  حضور و مشارکت حداکثری ملت در انتخابات آینده بسیار اهمیت دارد، گفت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری عبارت است از انتخاب مدیری توانمند، امتحان پس داده، انقلابی، باورمند به مبانی اسلام و انقلاب و منطبق با شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن شاخصه‌ها را در سخنرانی‌هایی که داشته‌اند مطرح فرموده‌اند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی متذکر شد: مردم قهرمان و شهید داده ما در ۴۲ سال گذشته بارها در انتخابات و سایر مسایل نشان دادند که ملتی بیدار و با بصیرت هستند و برای تقویت نظام الهی خود تسلیم توطئه‌های استکبار جهانی نمی‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار