حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات تیر خلاص به دشمن است

آیت‌الله «فلاحتی» حضور آگاهانه مردم در این دوره انتخابات را تیر خلاص به دشمن خواند و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن را به ذلت کشانده است.
کد خبر: ۴۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ - 12June 2021

حضور آگاهانه مردم در انتخابات تیر خلاص به دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مجمع استادیاران و سرمربیان خواهر شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس گیلان با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: اسلام، بشر را با کرامت انسانی می‌بیند و در این عرصه زن و مرد هر کدام جایگاه خود را دارند.

وی مدیریت در نظام اسلامی را دارای سه ویژگی ایمان به انقلاب اسلامی، ایمان به رهبری الهی و ایمان به مردم برشمرد و تصریح کرد: کسی که در نظام اسلامی بخواهد مدیریت کشور به به عهده بگیرد باید به انقلاب اسلامی باور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هدف اساسی انقلاب اسلامی تربیت انسان است، افزود: خدا، اسلام و پیامبر (ص) ریشه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و مقصد آن تربیت انسان است.

آیت‌الله فلاحتی تبعیت محض را در راستای ایمان به رهبری الهی دانست و خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد مدیریت در نظام اسلامی را به عهده بگیرد، باید به رهبری الهی ایمان داشته باشد و براین اساس ایمان به رهبری الهی از جمله ارکان مدیریت در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از رمز‌های موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) باور مردم است، تاکید کرد: امام (ره) به مردم باور داشت و این باور تاثیر خود را گذاشت که «ما می‌توانیم».

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اگر مدیری در نظام اسلامی به انقلاب اسلامی، رهبری الهی و مردم ایمان داشته باشد، مجاهدانه کار می‌کند، تصریح کرد: آحاد جامعه از این ویژگی برخوردارند و دشمن این ویژگی‌ها را هدف رفته است.

وی حضور آگاهانه مردم در این دوره انتخابات را تیر خلاص به دشمن خواند و متذکر شد: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دشمن را به ذلت کشانده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، افزود: حضور مردم در انتخابات پر برکت است.

سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مجمع ایمان به انقلاب اسلامی را اصل مهم در تمام سطوح مدیریتی عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند انقلاب اسلامی را با انواع فتنه‌های دشمن به بلوغ کامل رسانده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال در عرصه‌های مختلف به بلوغ رسیده و سنگر‌های کلیدی دشمن را در حال فتح شدن است، تصریح کرد: دشمن با دست خود انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش ویژه بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات  متذکر شد: دشمن به دنبال مشارکت حداقلی است و ملت ایران در این نبرد سیاسی مشارکت حداکثری را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار