فرمانده سپاه ناحیه فراهان عنوان کرد؛

احداث ۴۵ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان در فراهان

سرهنگ نجفی گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ - 12June 2021

احداث ۴۵ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان در فراهان

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «نعمت‌الله نجفی» فرمانده سپاه ناحیه فراهان امروز (شنبه) در آیین سرکشی فرمانده سپاه روح الله از رزمایش «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» و افتتاح پروژه‌های شهرستان فراهان اظهار داشت: یکی از مهمترین نعماتی که خداوند به واسطه تفکر حضرت امام (ره) در انقلاب جاری کرده، روحیه جهاد و ازخودگذشتگی است و امروز جوانان زیادی در قالب جهادگران بسیجی به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب خدمت‌رسانی می کنند.

وی گفت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه منشأ خدمات در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی هستند، رسالت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را انجام می دهند و در این راستا موفق عمل کرده اند.

نجفی ادامه داد: در سطح شهرستان فراهان بیش از ۶۲ گروه جهادی فعال از اقشار مختلف و با تخصص های متنوع وجود دارد که هم‌اکنون در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در سطح شهرستان خدمات مختلفی ارائه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

وی گفت: در راستای کمک به ازدواج جوانان بیش از ۱۲۰ سری جهیزیه توزیع شده که تمامی لوازم تهیه شده از کالای ایرانی و با کیفیت بوده و تلاش داریم اینگونه اقدامات برای تسهیل ازدواج جوانان ادامه‌دار باشد.

نجفی افزود: در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا فراهان اقدامات خوبی از قبیل توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته معیشتی و سایر اقدامات دیگر انجام شده که نهضت کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و کمک به واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی با قوت دنبال می شود.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد هدایت و توانمندی متقاضیان درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی هستیم که بیش از ۵۱ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که به شکل مردمی و مسجد محور فعالیت می کند.

نجفی بیان کرد: مهمترین رویکرد بسیج سازندگی در حوزه پروژه های عمرانی، آب شرب و کشاورزی و ایجاد اشتغال است که در قالب های کانال‌کشی کشاورزی، لایروبی قنوات، لایروبی رودآبها، لوله‌گذاری زمین های کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب، انتقال آب شرب و سایر موارد است که جهادگران بسیجی با مشارکت مردم روستا و خیرین اقدامات را انجام می دهند.

وی بیان کرد: لایه‌روبی ۲ قنات، احداث ۲ مسجد وحسینیه، ۴ مسیل کانال کشی بتنی از جمله اقدامات مهم در طی یک سال گذشته در شهرستان فراهان است.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان خاطرنشان کرد: امروز در راستای رزمایش جهاد امید آفرینی و مشارکت حداکثری که توسط جهادگران بسیجی در حال انجام است و به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله برنامه ها و پروژه های مختلفی انجام شد که منشأ خدمات و برکات زیادی برای مردم شهرستان و به ویژه در روستاها خواهد داشت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا، اهدای هفت سری جهیزیه به ولی‌نعمتان، افتتاح مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب شرب روستاهای فشک و چافر، افتتاح ۲ واحد مسکونی ولی‌نعمتان، بهره‌برداری از کانال کشی آب کشاورزی، افتتاح نمایشگاه محصولات صندوق های قرض‌الحسنه، نشست بصیرتی با موضوع حماسه حضور و حضور در جمع جهادگران و مسئولین گروه های جهادی از جمله برنامه های مهم امروز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار