حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله:

حضور آگاهانه در انتخابات موجب روی کارآمدن جمع نخبگانی و توانمند در مدیریت کشور می‌شود

سردار کریمی گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات موجب روی کارآمدن جمع نخبگانی و توانمند در مدیریت کشور و ایجاد شور و نشاط انقلابی برای حل مشکلات خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 12June 2021

حضور آگاهانه در انتخابات موجب روی کارآمدن جمع نخبگانی و توانمند در مدیریت کشور خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (شنبه) در جمع جهادگران بسیجی و مسئولین گروه‌های جهادی شهرستان فراهان اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح موجب ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و اداره بهینه کشور می‌شود و لذا حضور هوشمندانه مردم در صحنه انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات موجب روی کارآمدن جمع نخبگانی و توانمند در مدیریت کشور و ایجاد شور و نشاط انقلابی برای حل مشکلات خواهد شد.

کریمی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه نشان از وحدت و انسجام ملی و داخلی دارد، پیام اقتدار و وحدت همه‌جانبه ملت ایران برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را به دشمنان مخابره می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از راهبردهای مهم در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری مردم است که ملت ایران با حضور پرشور خود باید یک حماسه ملی و ماندگار خلق کنند.

کریمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است و این مسئله برگرفته از جایگاه مردم در نظام اسلامی است.

وی افزود: رمز و بقای جمهوری اسلامی به حضور مردم در صحنه‌هاست و مردم در طول این سال‌ها همواره با حضور خود موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها شده‌اند و این بار با حضور حماسی خود دست طمع دشمنان به نظام اسلامی را قطع خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: همه مردم و خصوصاً بسیجیان باید تلاش کنند که مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد؛ چراکه حضور هوشمندانه و آگاهانه ملت در صحنه انتخابات علاوه بر عزت و سربلندی نظام اسلامی موجب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه پرچم‌دار محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی صادقانه به ملت هستند، نقش به‌سزایی در امیدآفرینی و ایجاد نشاط دارند و لذا در این ایام، همه جهادگران با عملکرد خود، مردم و جامعه هدف را باید به خلق حماسه انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها