فرمانده ناجا:

اثربخشی انقلاب باعث عصبانیت، عجز و ناتوانی دشمنان شده است

سردار اشتری با بیان این که اثربخشی انقلاب باعث عصبانیت، عجز و ناتوانی دشمنان شده است، گفت: دو وظیفه مهم ناجا در انتخابات، تأمین امنیت و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت همگانی است.
کد خبر: ۴۶۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ - 12June 2021

اثربخشی انقلاب باعث عصبانیت و عجز و ناتوانی دشمنان شده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در شور فرماندهی ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تبریک دهه کرامت و تبریک و تسلیت شهادت فرزند برومند سردار «احمد عبدالله زاده» از آمادگی کامل این نیرو برای برگزاری انتخابات خبر داد.

وی گفت: شرایط امروز کشور شرایط بسیار خاصی است دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند و به دنبال وارونه نشان دادن اقدامات موثر انقلاب و کشور هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه انقلاب تاکنون در همه زمینه‌ها اثربخش بوده است، گفت: این امر باعث عصبانیت و عجز و ناتوانی دشمنان شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: نیروی انتظامی در انتخابات پیش رو دو وظیفه مهم دارد وظیفه اول تامین نظم و امنیت انتخابات است که برابر قانون به ناجا واگذار شده است که در این خصوص از بهمن ماه سال گذشته تاکنون قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با موضوع انتخابات با نگاه پیش بینی و پیشگیری و اشراف اطلاعاتی فعال است و امروز ناجا در حوزه‌های مختلف برای ایجاد یک انتخابات پرشور آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: وظیفه دوم ایجاد بستری امن و آرام برای مشارکت حداکثری مردم و همه کارکنان و خانواده بزرگ ناجا در انتخابات است.

فرمانده ناجا در انتها با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات پیشرو عنوان داشت: ملت فهیم ایران در برهه‌های حساس همواره در کنار انقلاب بوده و این بار نیز با انتخاب فرد اصلح برابر تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار