صد‌ها شهروندان انگلیسی همزمان با اجلاس گروه ۷ در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند

صد‌ها شهروند انگلیسی امروز با تجمع مقابله مقر اجلاس گروه هفت در لندن خواستار حمایت جامعه بین المللی از فلسطینیان در برابر تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۴۶۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 12June 2021

صد‌ها شهروندان انگلیسی همزمان با اجلاس گروه ۷ در حمایت از فلسطین تظاهرات کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، لندن پایتخت انگلیس امروز شنبه شاهد برپایی تجمع بزرگی در حمایت از ملت فلسطین بود.

همزمان با برگزاری اجلاس گروه هفت، شهروندان انگلیسی در برابر مقر دولت در لندن تجمع کردند با همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کنند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع علاوه بر پرچم‌های فلسطین، پلاکارد‌هایی را در دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته بود، تجاوز و محاصره علیه غزه را متوقف کنید، فلسطین آزاد گردد.

شهروندان انگلیسی ضمن سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل از رهبران گروه هفت خواستند که دست از حمایت رژیم آپارتاید و کودک کش صهیونیستی بکشند.

نخست‌وزیران و روسای جمهوری گروه هفت (انگلیس، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و ژاپن) از دیروز در دهکده ساحلی کورن‌وال انگلیس گردهم آمده‌اند تا در مورد مسائل مهم جهانی از جمله همه‌گیری کرونا و تغییرات آب و هوایی بحث و تبادل نظر کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها