جهاد اسلامی: فلسطینیان موانع مرگ رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سکوت نهادهای بین المللی در قبال جنایت امروز رژیم صهیونیستی در اعدام میدانی زن جوان فلسطینی در پست ایست و بازرسی شمال قدس اشغالی را رسوایی برای آنها خواند و خواستار شعله ور شدن آتش انتفاضه فلسطینیان در آنجا شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ - 12June 2021

جهاد اسلامی: فلسطینیان موانع مرگ رژیم صهیونیستی را به آتش بکشندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن آزاده زن فلسطینی، فلسطینیان را به تحکیم وحدت خود در رویارویی با دشمن صهیونیست ملزم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز به سمت یک زن جوان فلسطینی در پست ایست و بازرسی قلندیا تیراندازی کرده و با رها کردن او روی زمین و ممانعت از رسیدن آمبولانس برای انتقالش به بیمارستان موجب به شهادت رسیدن او شدند.

این شهیده فلسطینی با نام ابتسام کعابنه از اهالی اردوگاه عقبه جبر شهر اریحا بود و قبلا مدتی را هم در زندان رژیم صهیونیستی در اسارت بوده است.

این جنبش تاکید کرد: جنایت اعدام میدانی ابتسامه کعابنه، آزاده فلسطینی، موید لزوم همبستگی همه فرزندان ملت فلسطین و نیروهای آن در مقابله با دشمن صهیونیستی که نه به پیر و جوان و زن و مرد رحم نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت، همه فلسطینیان را ملزم می‌کند که آتش درگیری را شعله ور کنند و به هر وسیله با اشغالگران درگیر شوند به ویژه در موانع مرگ که تمام مناطق کرانه باختری و قدس را پر کرده است.

جهاد اسلامی فلسطین گفت: سکوت در برابر این جنایت نشان دهنده رسوایی نهادها، کشورها و سازمان‌هایی است که ادعا می‌کنند به حقوق بشر اهمیت می‌دهند و برای کسانی که از آزادی و عدالت دم می‌زنند و این سکوت چتر حمایتی برای تروریسم و مشوقی برای رژیم اشغالگری است که کارش کشتار فلسطینی‌هاست.

این جنبش با تاکید بر اینکه خون شهید کعابنه و دیگر شهدای ملت فلسطین هرگز هدر نخواهد رفت، گفت: خون آنها آتش درگیری را شعله‌ورتر خواهد کرد و ما را برای ادامه راه مقاومت تا آزادسازی سرزمینمان و برچیده شدن اشغالگری از هر وجب از خاک فلسطین مصمم‌تر خواهد کرد.

در ادامه ویدئوی کوتاهی از صحنه تیراندازی نظامیان صهیونیست به این زن جوان فلسطینی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها