وصیت‌نامه شهید «کاظم حدادپور»؛

دشمن از روحانیت در خط امام (ره) وحشت دارد

«کاظم حدادپور» در سال 1345 در کرج متولد شد و در تاریخ 11 تیر سال 1366 در ماووت عراق به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۶۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 13June 2021

دشمن از روحانیت در خط امام (ره) وحشت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، «کاظم حدادپور» در سال 1345 در کرج متولد شد و در تاریخ 11 تیر سال 1366 در ماووت عراق به شهادت رسید و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) به خاک سپرده شد. وی در وصیت‌نامه خود آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحيم و اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد ان عليا حجه الله. پدر و مادر مهربان و گرامی و دلسوزم، دنیا و چیزهایی که در دنیاست، فانی است و شایسته دلبستگی نیست. فرزند هم از وابستگی‌های دنیایی است؛ پس اندوهگین نباشید، چراکه امانتی را که به شما سپرده شده بود، به نحو احسن نگهداری و تربیت کردید و به صاحب اصلی‌اش، بازگرداندید.

اگر به سبب مهر پدر و مادری دلتان گرفت، به یاد مصائب ائمه معصومین خصوصاً امام حسين (ع) و روز عاشورا افتاده و بگریید که انشاالله هم ثوابی برده باشید و هم آرام بگیرید. پدر و مادر عزیز، من در دوران زندگیم شما را زیاد اذیت و ناراحت کرده‌ام و از شما عاجزانه می‌خواهم که حلالم کنید و برایم دعا کنید تا خدای مهربان گناهانم را که بسیار است، ببخشاید. برادران بسیج پایگاه شهید جهازیها، عظمت روحی شما بسیار است. من و امثال من نمی‌توانیم در برابرتان اظهار وجود کنیم؛ لکن با اجازه شما عزیزان بسیجی چند تذکر به عنوان وصیت می‌نویسم که انشالله برای رضای خدا بوده و مؤثر بر قلوب مؤمنین باشد.

برادران، به نماز جماعت ارزش بیشتری بدهید و سعی کنید که صبح‌ها در پایگاه نماز جماعت را برقرار کنید؛ چراکه خدمت پاک و بی‌ریای شما عزیزان بسیجی، وقتی در درگاه الهی پذیرفته خواهد شد که نمازتان مورد قبول حق تعالی قرار گیرد. در شب‌های پست در بسیج قرائت قرآن را جزء برنامه اصلی‌تان قرار دهید و برادرانی که توانایی قرآن خواندن ندارند، حتما آن را یاد بگیرند؛ چراکه هرگاه ما از قرآن و نماز دور شویم، مطمئناً به سوی منجلاب فساد و تباهی کشیده خواهیم شد و وای بر حال ما اگر دچار چنین روزی شویم.

برادران بسیجی، همان طور که می دانید ذکر گفتن و مداومت در آن، فرد مسلمان را اوج داده و به خدا نزدیک می کند. آه! چه زیبا و شیرین است نزدیکی به خدا، پس در شب‌های پست، هنگام نگهبانی، آن هنگامی که لحظاتش با نمازها و روزه‌ها برابری می‌کند، سعی کنید ذکر دعاهای کوچک قرآنی، قسمت‌هایی از دعای کمیل و مناجات محبان را بخوانید تا بلکه بدین وسیله تقربتان را به خدای لاشریک بیشتر کنید. برادران، هشیار باشید که شیطان یعنی منحرف کردن شما و ابتدا از سلاح دلسردی استفاده می‌کند، مواظب باشید. حتی برای لحظه‌ای تزلزل در رزم پرشکوهتان بوجود نیاید که اگر این‌گونه شود خدا را مغضوب خودتان نموده‌اید؛ پس تلاش کنید که اخوت و برادری مابین خودتان را افزایش دهید و همگی با اتحاد کامل در فعالیت‌ها شرکت کنید.

عزیزان بسیجی، رابطه خود را با روحانیت در خط امام بیشتر کنید و به روحانیت احترام بگذارید که دشمن از روحانیت در خط امام به خاطر اجرای اسلام وحشت دارد و یقین داشته باشید که در هر نقطه و هرجا تضعیف روحانیت، تضعیف اسلام است. برادران، گهگاهی غیبت بعضی از شما را کرده‌ام، از شما درخواست می‌کنم که مرا حلال کنید. برادران پاک‌نیت بسیج، از شما التماس دعا دارم، خصوصاً در آن لحظه‌ای که در سنگرهای جبهه شور و حالی پیدا می‌کنید یا در آن حالی که موفق به دیدار امام حسین (ع) می‌شوید، این فرد حقیر و روسیاه را هم فراموش نکنید.

برادران، اگر به وجه الله نظر کردید و شهادت را در آغوش گرفتید، خواهشمندم مرا هم شفاعت کنید. سخنی هم با شما امت مسلمان دارم و آن این است که مبادا دعای خیر برای امام را فراموش کنید. امت مسلمان ایران، مبادا از نهیب‌های پوچ شرق و غرب هراس به دل راه دهید. در مقابل این عنکبوت‌گونه‌های دوران همانند کوه استوار و مقاوم باشید که خدا در قرآن، پیروزی مسلمین و مؤمنین را نوید داده است.

برادران و به‌خصوص شما خواهران، بی‌عفتان و منحرف کنندگان جامعه اسلامی را از دامن جمهوری اسلامی هرچه سریعتر پاک کنید؛ اگر این امر هرچه سریعتر و زودتر انجام شود، جوانان این مملکت را از خطر بزرگی نجات دادید؛ پس در انجام این وظیفه کوتاهی نکنید. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. والسلام علیکم و رحمة الله و بركاته.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها