شهید «اسماعیل بابکی»:

امروز وحدت شما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «اسماعیل بابکی» آمده است: امروز صفوف مستحکم شما تیری است بر قلب دشمن. امروز آوای بلند وحدت شما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
کد خبر: ۴۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۴ - 16June 2021

امروز آوای بلند وحدت شما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل بابکی» فرزند محمد ۱۲ دی ۱۳۴۴ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی جفیر به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

پدر و مادر! وحدت شما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد. از شما‌ها می‌خواهم که بیشتر به دعا‌ها توجه کنید و دعای کمیل و توسل را فراموش نکنید.

امام را فراموش نکنید و امام را دعا کنید. نکند که قلب امام را به درد آرید ... همیشه حافظ قرآن باشید. به آنانی که در راه کشته می‌شوند برده مگوئید بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند. من آگاهانه هدفم را انتخاب نموده و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در هر کجا که باشم با دشمنان مبارزه می‌کنم. ما راست قامتان جاودانه تاریخ باقی خواهیم ماند.

پدر جان! در هر زمان که باشیم باید رسالت انسانی‌مان را به جهان اعلام داریم. باید خون داد تا اسلام زنده بماند. مادر جان! بدان که «ان الله مع الصابرین» خداوند یاور صابران است. تو نیز زینب باش [و زینب] و زینب گونه پیام آور خون شهدا باش. خواهران عزیز! حجاب حجاب حجاب را رعایت کنید؛ و بدان خواهرم! سیاهی چادر و حجاب اسلامی تو کوبنده‌تر از سرخی خون من است.‌ ای برادران! رهروان خط سرخ شهادت باشید. تحصیلاتتان برای خدا باشد نه برای رسیدن به مقام.

پدران و مادران! امروز مسجد‌ها سنگر شماست و نمازجمعه و جماعت نیز اسلحه شما؛ امروز صفوف مستحکم شما تیری است بر قلب دشمن. امروز آوای بلند وحدت شما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها