تحلیلگر عراقی:

حشدالشعبی مانع تکرار جنایت «اسپایکر» شد

یک تحلیلگر مسائل عراق گفت: اگر «الحشدالشعبی» نبود، امروز شاهد تکرار جنایت هولناک اسپایکر در نقاط مختلف عراق بودیم.
کد خبر: ۴۶۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 13June 2021

حشدالشعبی مانع تکرار جنایت «اسپایکر» شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، «احمد عبدالساده» کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق امروز (یکشنبه) سخنانی را در خصوص اهمیت نقش حشدالشعبی در غلبه بر تروریست‌های تکفیری داعش مطرح کرد.

وی در این‌خصوص گفت: اگر نیرو‌های حشدالشعبی نبودند، امروز شاهد تکرار جنایت هولناک اسپایکر در نقاط مختلف عراق بودیم؛ بنابراین، واضح است که حشدالشعبی همچون سدی مستحکم در برابر تکرار فاجعه اسپایکر ایستاد.

عبدالساده پیشتر نیز سخنانی را در حمایت از حشدالشعبی مطرح کرده بود. در همین ارتباط بود که برخی به دنبال آن هستند تا نیرو‌های حشدالشعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیرو‌های حشدالشعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

این کارشناس عراقی در ادامه اظهار داشت: طی روز‌ها و هفته‌های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشدالشعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

وی همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشدالشعبی مبارزه می‌کنند و برای تضعیف آن تلاش می‌کنند، حامی داعش هستند. پیشتر نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشدالشعبی پیامد‌های وخیمی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها