حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس کل دادگستری استان یزد:

ثمره حضور پرشور در انتخابات، تشکیل دولت مقتدر انقلابی است

«دهشیری» گفت: ثمره حضور پرشور مردم در انتخابات تشکیل دولت مقتدر انقلابی، ولایی و گره‌گشایی مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی، سیاسی، ملی، بین‌المللی خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 13June 2021

ثمره حضور پرشور در انتخابات، تشکیل دولت مقتدر انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد، در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات استان، با بیان اینکه ۲۸ خرداد لیلةالقدر انقلاب اسلامی است، گفت: سرنوشت چهار سال و شاید هشت سال کشور با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

وی بر لزوم به عرصه آوردن تمام ظرفیت‌های موجود در کشور جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه تأکید کرد و افزود: هدف نهایی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات باید تحقق کامل مُرّ قانون باشد که ثمره آن نمایان شدن مشارکت امنیت‌آور و شکوه حضور میلیونی ملت ایران خواهد بود.

دهشیری تصریح کرد: ثمره حضور پرشور مردم در انتخابات تشکیل دولت مقتدر انقلابی، ولایی و گره‌گشایی مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی، سیاسی، ملی، بین‌المللی خواهد بود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت مشارکت فراگیر و حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: باید زمینه حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات فراهم شود تا با انتخاب فرد، اصلح آینده‌ای روشن برای کشور رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: فلسفه جلسات پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی، این است تا هر اقدام مغایر با قانون و تهدیدکننده منافع و امنیت ملی مورد رصد و پیشگیری قرار گیرد.

وی افزود: تخلفات صورت‌گرفته در اسرع وقت در دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات با حضور قضات مجرب رسیدگی تا انتخابات در کمال سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم سیاسی برگزار شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای عوامل برگزاری انتخابات اعم از اجرایی و نظاتی، تصریح کرد: دوره آموزشی نیز در آینده نزدیک برای قضات منتخب در خصوص جرائم انتخاباتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار