حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس دادگستری کرمانشاه:

حضور در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار بیش از پیش ایران خواهد بود/شهدا عامل ایجاد همبستگی ملی هستند

«توسلی‌زاده»گفت: حضور گسترده در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی خواهد بود، لذا تک تک ما وظیفه داریم در انتخابات حضور پرشور و آگاهانه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ - 13June 2021

حضور در انتخابات زمینه ساز اقتدار بیش از پیش ایران خواهد بود/شهدا از عوامل ایجاد همبستگی ملی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «پرویز توسلی زاده» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید «سلیم قنبری» شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور در سال 1400 در کرمانشاه، از شهدا به عنوان یکی از مولفه های اثرگذار در دستیابی به قدرت در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: شهدا از عوامل ایجاد همبستگی ملی هستند، چون راه بصیرت زایی که شهدا رفته‌اند قدرت اقناع سازی داشته و دارد.

توسلی زاده در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: حضور گسترده در انتخابات زمینه ساز اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی خواهد بود، لذا تک تک ما وظیفه داریم در انتخابات حضور پرشور  و آگاهانه داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اشاره ای هم به معیارهای انتخاب رئیس جمهور اصلح داشت و گفت: انتخاب اصلح انتخابی است که منطبق با معیارهای اسلام باشد تا موجبات افزایش اقتدار ملی را فراهم آورد.

توسلی‌زاده با اشاره به مورد توجه بودن بحث عدالت و عدالت خواهی در بیانیه گام دوم ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: انتخاب اصلح انتخابی است که بتواند زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم کند.

شهید قنبری، صبحگاه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ توسط یک شرور مسلح مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت و در سن ۴۵ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای اسلام آباد غرب به خاک سپرده شد.

شهید «سلیم قنبری» امسال به عنوان شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور معرفی شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار