رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مشارکت حداکثری وجهه سیاسی ایران را در جهان افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، وجهه سیاسی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ - 13June 2021

مشارکت حداکثری، وجهه سیاسی ایران را در جهان افزایش خواهد دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سیاسی که به‌صورت دورسخنی در ستاد نیروی زمینی ارتش و همزمان در سراسر یگان های این نیرو برگزار شد، با اشاره به وصیت حضرت امام خمینی (ره) برای حضور در انتخابات اظهار داشت: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمودند؛ «وصیت من به ملت شریف ایران آن است که در تمامی انتخابات در صحنه باشند.» این سخنان از زبان کسی که رهبر، مرجع تقلید و حاکم اسلامی بوده است، شرکت در انتخابات را بر همه ما واجب کرده است.

وی همچنین با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا انتخابات را حق و وظیفه یک ملت می‌دانند و ما را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات کرده اند بنابراین موضوع شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی به حساب می‌آید و کسی که در انتخابات شرکت نکند به دشمنان اسلام کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره راه‌های تحقق مشارکت حداکثری تصریح کرد: اولین راهکار برای تحقق حضور صد درصدی در انتخابات پای کار آمدن گروه‌های مرجع جامعه مانند: مراجع تقلید و دومین راهکار اراده آحاد مردم برای تشویق حضور اطرافیان است، هر کدام از ما وظیفه داریم برای روشن شدن حساسیت موضوع و اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و با محتوایی دلپذیر و کلامی که از دل برخاسته برای شرکت در انتخابات تبلیغ کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: مانع زدایی از موانعی همچون عدم دسترسی کارکنان به صندوق‌های رای گیری، استفاده بهینه از بستر فضای مجازی برای تبلیغات گسترده و تبلیغات اثر گذار میدانی از دیگر راهکار‌های با اهمیت تحقق مشارکت حداکثری است.

وی تصریح کرد: تغییرات مثبت و به نفع ملت ایران با حضور حداکثری و انتخاب اصلح امکان پذیر است و عدم مشارکت در انتخابات وضعیت را به نفع دشمنان تغییر خواهد داد، همچنین منافع ملی و شخصی همه مردم ایران از راه شرکت در انتخابات می‌گذرد و ممکن است دستاورد‌هایی نظیر امنیت با عدم مشارکت به خطر بیفتد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: کشور‌های قدرتمند جهان و منطقه به نقش اثربخش ایران پی برده اند و میزان این تاثیرگذاری به میزان مشارکت حداکثری ملت در تعیین سرنوشت خودش در انتخابات بستگی زیادی دارد. مشارکت حداکثری نقش و جایگاه بالاتری در مناسبت‌های سیاسی منطقه و جهان به ایران خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به انتخاب اصلح، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و اعتقاد به جوانان به عنوان پیشران‌های حرکت عمومی کشور را، از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح می‌دانند، زیرا ما در داخل کشور تمامی زمینه‌های پیشرفت را داریم و کسی که ایران را باور ندارد و چشم امیدش به خارج از کشور است، رئیس جمهور خوبی نخواهد شد همچنین رئیس جمهور اصلح باید معنای جوان گرایی را درک کند و به جوان گرایی به چشم مدیریتی آمیخته از تجربه پیشکسوتان و نشاط جوانان نگاه کند، اعتقاد به جوانان همواره مشکل گشا است.

وی در پایان سخنان خود افزود: عدالت‌خواهی، ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی، کفایت، ایمان، امیدواری به آینده، توجه به تولید ملی، پایبندی به انقلاب و ارزش‌های انقلابی، شجاعت در مقابل دشمن و رعایت اخلاق در مبارزات انتخاباتی از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح از نگاه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار