رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مشکلات کشور نتیجه راه‌ رفتن مسوولان در مسیر اشتباه است

سردار سلیمانی گفت: هر چه امکانات ما بیشتر است مشکلات ما بیشتر است و این نتیجه راه رفتن در مسیر اشتباه است، دشمن مرتب القا می‌کند که شما نمی‌توانید لذا باید اقدامات عملیاتی انجام دهیم.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ - 13June 2021

مشکلات کشور نتیجه راه‌رفتن مسوولان در مسیر اشتباه استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج شهرستان سنندج اظهار داشت: پیروزی انقلاب سرآغاز یک تحول بزرگ در جهان اسلام و بلکه در دنیای امروز محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: تاریخ و سرگذشت مسلمانان را می‌توان به قبل و بعد از پیروزی انقلاب تقسیم کرد، بعد از ابلاغ اسلام از سوی خداوند و گسترش اسلام و شکل‌گیری تمدن اسلامی در قرون چهارم و پنجم سرزمین‌های اسلامی تحسین‌ برانگیزترین صحنه‌های زندگی را رقم زدند که زیر پرچم رفیع اسلام انجام شد.

به گفته وی، دنیای آن روز که سنبل تجاوزگری و غارت دنیای غرب به جهان اسلام و نوک و پیکان حمله به سمت قدس شریف بود دنیای اسلام دچار تنازعات و پرداختن به جنگ و در نهایت ورود به مرحله جدیدی شد که سستی و بی‌تفاوتی نسبت به جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: در ۵۰۰ سال گذشته اگر از چنگ‌های صلیبی در نظر بگیریم ما مسلمانان چه گناهی مرتکب شده‌ایم که کشورهای اسلامی صحنه تاخت و تاز و کشت و کشتار بوده است.

سردار سلیمانی اذعان داشت: اسلام در سایه انقلاب و پیشقراولی ملت ایران و مردم کردستان که در چهار دهه انقلاب انجام داده‌اند امروز مسیر ما تغییر کرده و مسیر جهان اسلام متفاوت از گدشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: امام فرمودند مساله اصلی فلسطین است، که این یک نماد است و امام پرچمی را که برای عزت اسلام بلند کرد و همانند قرون پنجم طلایه‌دار اسلام شدند.

به گفته سردار سلیمانی، انتفاضه انقلاب سنگ در سایه راهبرد امام راحل انجام شد، ما آرزو داشتیم یک سنگ به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی و تلاویو بخورد که در اقدامات اخیر صهیونیست‌ها که راه مسلمانان به مسجدالاقصی را مسدود کردند جبهه مقاومت ضرب‌الاجل گذاشتند و چون آنها این ضرب‌الاجل را اجرایی نکردند در ۲۰ دقیقه اول ۱۰۰ موشک به سرزمین‌های صهیونیستی شلیک شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآوری کرد: سخنی که رهبر معظم فرمودند ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، اکنون همه باور دارند که این رژیم ماندنی نیست.

وی گفت: جمهوری اسلامی که برگرفته از مکتب امام راحل بود آمد و مسائل مردم را پیگیری کرد و لذا دشمن تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده که این مسیر را مسدود کند، استکبار جهانی هر روز دست‌بردار نیست هر چند دوران افول آن آغاز شده و همانند اتحاد جماهیر شوروی از هم می‌پاشد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: غرب امروز دچار بحران راهبردی شده و این را اندیشمندان خود بیان می‌کنند و این تحت تاثیر مبارزات ملت ایران بوده است، ملت ایران بیش از ۴۲ سال است در حال نبرد هستند، جنگ هشت ساله به عنوان بزرگترین تجاوز از حیث زمانی برابر دو جنگ اول و دوم جهانی است و بعد نبردهای فرهنگی و امنیتی و تحریم‌های اقتصادی با هدف متوقف‌ کردن ملت را آغاز و اجرایی کردند.

وی افزود: در این بین، اقشار مرفه که در سایه سیاست‌های اقتصادی لیبرالی فربه و تنومند شده‌اند فایده هم برده‌اند و این جهت‌گیری برای از حرکت باز نگه‌داشتن ملت ایران است چرا که ملت در حال تبدیل‌شدن به یک الگوی جهانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۲۳ بهمن ۹۷ توسط رهبری ابلاغ شد، برای به منصه ظهور تمام جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی است و بسیج که پیشقراول میادین نقش‌آفرین است در محلات اسلامی رسالتشان همین است که مردم را پای کار بیاورند.

سردار سلیمانی یادآوری کرد: در دوره‌های گذشته عده‌ای آمدند رای مردم را گرفتند و بانکداری غربی را جاری و ساری کردند طوریکه ۸۰ درصد تسهیلات بانکی در تهران پرداخت شده و ۱۱ نفر ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند و پس نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: با ۱۶ کشور مرز مشترک آبی و خاکی داریم، از ۱۳ نقطه استراتژیک دنیا، دو نقطه در اختیار جمهوری اسلامی است و با تاثیر بر این دو نقطه می‌توان بر دنیا تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما فرصتی نداریم باید در یک بازه ۱۰ ساله تمامی جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی را پیاده کنیم و راهبرد ۱۰ ساله بسیج ناظر به همین موضوع با پیاده‌کردن بیانیه گام دوم است.

وی همچنین افزود: هرچند امکانات ما بیشتر است مشکلات ما بیشتر است و این نتیجه راه رفتن در مسیر اشتباه است، دشمن مرتب القا می‌کند که شما نمی‌توانید و ما باید و کارهایمان انفجاری باشد و اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: اعتبارات و بودجه باید به سمتی بیاید که مردم تعیین می‌کنند و نمایندگان مجلس نیز باید در این مسیر قرار بگیرند و این زمینه‌ساز تحقق مردم‌سالاری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار