حضور حداکثری، اقتدار ملی/ تولیت حرم حضرت معصومه (س):

با تشویق به حضور در انتخابات از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنیم

آیت‌الله «سعیدی» در پیامی به همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر قم گفت: شما دختران شهدا همه را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و اینگونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنید.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ - 13June 2021

با تشویق به حضور در انتخابات از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنیدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در بخش‌هایی از پیامش به همایش سراسری تجلیل از دختران نخبه شاهد و ایثارگر که به مناسبت دهه کرامت در اداره کل بنیاد شهید قم برگزار شد، اظهار داشت: پیام حضرت معصومه (س) این است که در سنگر حجاب و عفاف و دفاع از دین و نشر معارف اهل بیت (ع) بمانید و زمینه ساز ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشید.

پیام افزوده است: حضرت معصومه (س) دختر شهیدی است از خاندان رسالت که پدر بزرگوارشان حضرت موسی بن جعفر (ع) به دست ظالمان زمان، چون هارون الرشید به شهادت رسیدند.

پیام حاکی است: ایشان الگویی از یک دختر مسلمان است، فرزند شهیدی که بعد از شهادت پدر رسالت سنگین خود را با حفظ عفاف و حجاب، رعایت احکام و الزامات شرعی به انجام رسانید؛ حرکت ایشان حرکتی پر خیر و برکت بود از برکت حضور ایشان امروز نشر معارف اهل بیت (ع) از این شهر به سایر نقاط را شاهدیم.

پیام با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات برای دفاع از نظام اسلامی، عنوان کرده است: شما دختران شهدا در این راستا ضمن حضور در پای صندوق‌های رای تشویق به حضور نیز داشته باشید و اینگونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنید، زیرا خداوند فرمود کسانی که برای ما جهاد کنند، ما هدایتشان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار