حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در بوشهر:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار می‌شود

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: انتخابات از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقا سطح اقتدار است و هر چقدر حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ - 13June 2021

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار مس شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در نشست با ائمه جمعه و علمای اهل سنت استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی ایران را یکی از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقا سطح اقتدار اسلامی دانست و اظهار داشت: انتخابات از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقا سطح اقتدار است و هر چقدر حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار افزایش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه علمای اهل سنت و شیعه در استان بوشهر با درک اهمیت حضور مردم در انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌کنند گفت: امید می‌رود انتخابات ریاست جمهور و شوراهای اسلامی در شهر و روستاها با حضور گسترده مردم و پرمفهوم و پرمعنا باشد و سبب اقتدار اسلام و مسلمین و نظام اسلامی شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات جمعه 28 خرداد یک ضرورت است افزود: دشمنان بار دیگر با حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد ناکام می‌شوند و مردم نشان می‌دهند که اهداف دشمنان همانند قبل محقق نمی‌شود.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: امید می‌رود حضور حماسی مردم اهل تسنن و تشیع در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یک آغاز برای وحدت هر چه عمیق‌تر و توسعه و پیشرفت بر مبنای اسلام و عدالت و رفع مشکلات به‌ویژه مشکلات معیشت مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها