حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت کاشان:

حضور در انتخابات نصرت دین خداست

حجت الاسلام «احتشام» گفت: حضور در انتخابات نصرت دین خدا است، باید همه تلاش کنند تا با شکل‌گیری وفاق ملی انتخابات پرشور صورت بگیرد و دشمن را از جدایی مردم از نظام، ناامید کنند.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ - 13June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «علی احتشام» امام جمعه موقت کاشان، در همایش بصیرتی ویژه انتخابات که با حضور خانواده‌های کارکنان تیپ انصارالحسین (ع) در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) همدان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌ها که در واقع مربیان نسل آینده کشور هستند در این امر بصیرت و روشنگری جایگاه ویژه دارند.

وی تفکر انقلابی‌گری امام (ره) را مانع اصلی تحقق نقشه‌های استعماری در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: به همین علت دشمنان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به مقابله و دشمنی با آن پرداختند.

امام جمعه موقت کاشان با تبیین جایگاه انتخابات در منابع دینی و نیز دلایل عقلی و منطقی حضور در انتخابات ادامه داد: صحنه انتخابات در واقع صحنه دفاع و یاری دین خدا است و و همچنین خدشه در آن نیز تضعیف نظام دینی و یاری دادن به جبهه دشمنان است.

احتشام با بیان اینکه حضور در انتخابات نصرت دین خدا است، گفت: باید همه تلاش کنند تا با شکل‌گیری وفاق ملی انتخابات پرشور صورت بگیرد و دشمن را از جدایی مردم از نظام، ناامید کنند.

وی گفت: همه ما از وضعیت کشور ناراضی هستیم، اما نباید موجبات راضی شدن دشمنان کشور را فراهم کنیم و باید مشکلات را از راه رأی دادن درست حل کنیم.

این مسئول تاکید کرد: باید مردم را متوجه این نکته کرد که بی‌کفایتی برخی مسئولان نظام دلیل بر بی کفایتی نظام اسلامی نیست و در حقیقت عامل مشکلات دوری از آرمان‌های نظام و امام (ره) است.

امام جمعه موقت کاشان بیان داشت: حضور مردم در انتخابات و نتیجه آن برای همه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی و برای سرنوشت کشورمان بسیار مهم است.

وی تبلیغ چهره به چهره برای دعوت مردم به انتخابات را موضوعی مهم و تواصی به حق خواند و گفت: همه معروف‌ها با دوام و قوام نظام اسلامی دوام می‌یابد بنابراین حفظ نظام و مشارکت دادن مردم در انتخابات بالاترین معروف‌ها و واجبات است.

علی احتشام افزود: با مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات دولت جوان انقلابی با رأی بالا انتخاب خواهد شد و دشمن ناامید و کشور در مسیر اصلاح و رفاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار