حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس سازمان بسیج مستضعفین:

غرب و نظام سلطه تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به‌کار گرفته است

سردار سلیمانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد یعنی تحقق همه جنبه‌های جمهوری اسلامی، گفت: وقتی ما مشارکت حداکثری پیدا کنیم دولت قوی که متکی بر توانایی‌های داخلی است سر کار خواهد آمد.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 13June 2021

غرب و نظام سلطه تمام خود را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دف‌نوازی که در جوار مجسمه ایثار و مقاومت در پهنه کوه آبیدر سنندج برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی یعنی ارائه هنر متعالی مدیحه سرایی برای پیامبر اعظم (ص) و نوادگان عزیزش و همچنین دف‌نوازی نشانه رسیدن به کمال انسانی و معنوی است که دو پیام مهم داشت که یک پیام آن ما را به اسرار گذشته می‌برد که زمانی در دوران اوج تمدن اسلامی در قرن چهارم و پنجم هجری مردم ایران در بین ملت‌های مسلمان طلایه‌دار یک تمدن بزرگی بود که امروزه همه پیشرفت‌های عالم بشریت مدیون آن دوران است.

وی گفت: هنر یکی از جلوه های متعالی خلق تمدن های بزرگ است و دف نوازی ریشه در اعماق تمدن اسلامی دارد و پیام دوم این مراسم گام نهادن ملت بزرگ ایران برای رسیدن به کمالات انسانی است که در مکتب رهایی بخش اسلام برای انسان متعالی هدف گذاری شده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در دوران انقلاب اسلامی طلایه دار و پرچمدار تمدنی جدید برای جهان اسلام شده است و دنیای استکباری سلطه تمام توانایی ها و تمام مقدورات مادی خود را به میدان آورده تا ملت ایران را متوقف کند و رنج ها و مرارت های فراوانی را برای ملت ایران فراهم کرد.

وی گفت: این هنر متعالی که از قلب های پاک هنرمندان در فضای معنوی طنین انداز می شود حاوی این پیام مهم برای مردم دنیا است که ما یک ملت تمدن ساز بوده و به دنبال صلح و سعادت بشری هستیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مراحل سخت را پشت سر گذاشتیم و روز جمعه با خلق حماسه ای ماندگار باری دیگر مرحله ای را برای حل مشکلات خودمان رقم خواهیم زد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد یعنی تحقق همه جنبه‌های جمهوری اسلامی، گفت: وقتی ما مشارکت حداکثری پیدا کنیم دولتی قوی که متکی بر توانایی‌های داخلی است سر کار خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مردم‌سالاری اسلامی را حل مسائل جامعه دانست و گفت: ریشه‌کنی محرومیت در کل کشور در قالب برنامه پنج ساله هدف‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و به همین خاطر می‌گوید پای صندوق‌های رای نیایید، این چند روز را باید یک فرصت بدانیم و مردم را توجیه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار