حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ایجاد تحول در کشور می‌شود

سردار اشتری گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حرکت بزرگی انجام خواهند داد و این حضور باعث ایجاد تحول در کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴ - 14June 2021

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ایجاد تحول در کشور خواهد شدسردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ان‌شاءالله مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح وظیفه خودشان را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حرکت بزرگی انجام خواهند داد و این حضور باعث ایجاد تحول در کشور خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در انتخابات پیش رو دو وظیفه مهم دارد، گفت: وظیفه اول تامین نظم و امنیت انتخابات است که برابر قانون به ناجا واگذار شده است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی از بهمن سال گذشته تاکنون در قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با موضوع انتخابات با نگاه پیش بینی و پیشگیری و اشراف اطلاعاتی فعال است و امروز ناجا در حوزه‌های مختلف برای ایجاد یک انتخابات پرشور آمادگی کامل دارد.

فرمانده ناجا گفت: وظیفه دوم ناجا ایجاد بستری امن و آرام برای مشارکت حداکثری مردم و همه کارکنان و خانواده بزرگ ناجا در انتخابات است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار