حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

مردم با حضور در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه‌ دشمنان و بدخواهان انقلاب از همه ظرفیت‌های خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند، گفت: به فضل الهی در ۲۸ خرداد همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 14June 2021

مردم با حضور در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با صدور پیامی به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد اقشار مختلف مردم را جهت مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«ایران اسلامی در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری - میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها قرار دارد.

انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت و آبروی کشور در عرصه بین المللی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور همگانی و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط نورانی امام(ره)، لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی است.

این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی».

از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پر انگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نو سازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی و مردم‌سالاری دینی است.

بحمدالله کشور ما با توجه به ظرفیت‌های عظیم داخلی و به ویژه وجود جوانان پرشور و انقلابی هیچ بن بستی نداشته و چنانچه رئیس جمهوری در تراز نظام اسلامی و با روحیه جهادی و انقلابی روی کار بیاید با توجه به اختیارات وسیعی که دارد می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات که ناشی از بی انگیزگی، رخوت و عدم اعتقاد به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است را مرتفع نماید.

در جهان امروز، جنگ واقعی جنگ اراده‌هاست و دشمنان نظام اسلامی و بدخواهان انقلاب از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی خود جهت کمرنگ نمودن حضور مردم در انتخابات و دلسرد کردن و مأیوس نمودن ملت ایران استفاده می‌نمایند اما به فضل الهی در ۲۸ خرداد همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن دعوت اقشار مختلف مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات رجاءِ واثق دارد که آحاد ملت ایران با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز با شهیدان والامقام، تجدید میثاق نموده و شرکت در این عرصه مهم را وظیفه دینی - انقلابی می داند و با انتخاب مدیر اصلح و انقلابی بتواند از مشکلات اقتصادی و معیشتی عبور نموده و گامی مهم در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و طلوع ولایت عظمای حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشّریف) بردارد. ان شاءالله».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها