مراسم بزرگداشت شهید «حسن عبدالله‌زاده» در کوهرنگ برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده»، ۲۴ خرداد در روستای «شیخ علیخان» از توابع شهرستان «کوهرنگ» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 14June 2021

یادواره شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» در کوهرنگ برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده»، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۶ در روستای «شیخ علیخان» از توابع شهرستان «کوهرنگ» برگزار می‌شود.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و عموم مردم، همراه با سخنرانی سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

«حسن عبدالله‌زاده» اصالتاً از بختیاری‌های استان چهارمحال و بختیاری و روستای شیخ‌علی‌خان بود، که در سال ۱۳۶۴ در اهواز دیده به جهان گشود و ادامه زندگی‌اش متناسب با شرایط کاری پدرش در تهران گذشت.

وی پس از پوشیدن لباس پاسداری، به خدمت در این نهاد انقلابی مشغول شد و در این راستا، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) را نیز درکارنامه خود دارد.

«حسن عبدالله‌زاده» به‌عنوان نیروی مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت حضور یافت و سرانجام روز پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در مسیر «دیرالزور» به «تدمر» در کمین نیروهای داعش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار